Gebraden kip rakelings langs kinderwagen

.GRONINGEN - Een 55-jarige man uit Groningen die met een kinderwagen een wandeling maakte over het Damsterdiep in de stad, werd dinsdag bijna geraakt door een gebraden kip die uit de lucht kwam vallen.



Het dier plofte pal naast de kinderwagen op de stoep, meldde de politie woensdag.



Na enig speurwerk kwamen agenten erachter dat een 20-jarige bewoner van een studentenhuis de kip uit baldadigheid uit het raam had gegooid. Volgens de politie kan de man rekenen op een forse geldboete.





:think:

Een stoplicht springt op rood, de andere op groen. In Groningen is altijd wat te doen…





:mrgreen:

Nou ja hij zal wel niet express gericht hebben op de wagen neem ik aan…

@Rooike wrote:

Nou ja hij zal wel niet express gericht hebben op de wagen neem ik aan…




Dat dacht ik dus ook.



Er gooien zo vaak mensen dingen op straat of door de lucht.

Aso mensen, dat dan weer wel.

nou dan sta je gek tekijken als er een gebraden kip uit de lucht komt vallen!

Zonde van de kip. 8)

Hahaha idd zonde van de gebraden kip ja… Denk al gelijk aan het krokante korstje :drool:

Sowieso, welke vent stapt er nu naar de politie omdat er een kip uit de lucht is komen vallen? Beetje overreageren lijkt me :hand:

@Rooike wrote:

Hahaha idd zonde van de gebraden kip ja… Denk al gelijk aan het krokante korstje :drool:




haha… ik ook. Hmm :drool:

@Mouse! wrote:

Sowieso, welke vent stapt er nu naar de politie omdat er een kip uit de lucht is komen vallen? Beetje overreageren lijkt me :hand:




Er staat niet dat ie naar de politie is gestapt, misschien liepen die wel in de buurt.



Maar los daarvan, had je toch niet willen hebben dat dat ding precies in je kinderwagen was gevallen en je kind had geraakt. Dat is dan best wel wat. En ik vind het nogal stom van die persoon om zomaar zoiets uit het raam te gooien. Ik zou me rot geschrokken zijn en pislink geworden zijn.

Wat zegt een kip als hij uit een raam wordt gegooid…?







tok







sorry… flauw… ik weet het… :eh: :lol:

@NoortjeP wrote:

Wat zegt een kip als hij uit een raam wordt gegooid…?







tok







sorry… flauw… ik weet het… :eh: :lol:




Ik vind hem helemaal niet flauw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: