ik zie een geboorte kaartje meer als een aankondiging van de geboorte van je kind.
Het is in mijn ogen ten hoogste een uitnodiging voor mensen om jullie baby te bekijken, maar geen verzoek om cadeau`s.
precies mijn gedachte. (ik kan me hier nog een felle discussie over herinneren hier op kok een jaar of wat geleden, volgens mij tijdens cells vorige zwangerschap :angel: ).
maar áls je dan iets wilt meedelen over wat je wil, dan vind ik een verwijzing naar een site wel beter, omdat je dan op het kaartje simpelweg kunt volstaan met een link (kijk voor meer info op bladiebla) ipv dat er een hele rij woorden vuil wordt gemaakt over cadeaus die je al dan niet wilt ontvangen.
helemaal correct Fiep... daar moest ik ook aan denken en daarom zei ik al.. ik ben een kritische kraamtrut :mrgreen:
Ik kreeg van jou toen op mijn kop omdat ik niet echt blij was met alle cadeautjes...
mensen komen in mijn ogen ook met meuk aan waar ik gewoon niets aan heb of wat ook en jij vond het niet kunnen dat ik dat in bepaalde gevallen ook had gezegd :lol:
Ben nu een stuk milder en liever hoor... heb weer wat meer geleerd over de vergankelijkheid van leven en het wonder der geboorte en het gaat idd om de intentie.
Ik kan nog steeds niet doen of ik ergens blij mee ben als ik dat niet ben, maar de intentie van mensen kan ik wel beter waarderen...
zie je wel.. wijsheid komt met de jaren :angel: :shifty:
cell, het is bijna eng hoe mild je bent geworden :mrgreen:
Ik poep en groei en eet wat af
Pap en mam die staan straks paf!
Al die luiers om mijn kont
Die groeien echt niet uit de grond!
Wat ze misschien wel wat bedaard
Is zo'n heerlijke luiertaart!
hoewel ik zelf echt kromme tenen krijg van zulke gedichtjes, zou ik áls je het wilt gebruiken bedaart met een t schrijven :wink:
wij zijn door iedereen gebeld vantevoren om een afspraak te maken wanneer ze graag wilden komen/ wat bij ons paste en eigenlijk iedereen vraagt of er nog wensen zijn… zeker bij de 3e knul wilden mensen graag inspiratie van ons :mrgreen:
Wij waren echter ook niet al te creatief meer… dus heb ook paar keer gezegd dat we heel blij zouden zijn met een kadobon voor kleertjes oid of een pak luiers.
Zelf vraag ik ook altijd of er wensen zijn. Zo niet en 2e of volgend kindje… dan wordt het bijna altijd iets met luiers of verzorgingsprodukten. Luiertaart(je) dan vaak nog een rompertje oid erbij in een grotere maat (kan me nu al verheugen op het moment dat 1 van mijn broers kinderen krijgt… dan ga ik los op een grote luiertaart :lol: ).
Vertel dat even aan mijn buurman… die heb ik vanmiddag gezegd dat hij echt veel respect kon verwachten als hij een verwend jongetje wat altijd zijn zin krijgt houding aanneemt… Ik geloof niet dat hij mij mild vond :think:
Maar het is waar… ik vind jullie allemaal lief, hahahahaha… erg he :lol:
hoewel ik zelf echt kromme tenen krijg van zulke gedichtjes, zou ik áls je het wilt gebruiken bedaart met een t schrijven :wink:
he, effe lekker komman**ken. Lekker spontaniteit de kop in drukken. Leuke hobby :sick:
whahaha, als ze dan maar niet alle 20 maatje 2 zijn
nee idd haha dan krijg je ze niet op!
Wij kregen een pak luiers tot 5 kilo… die heb ik direct door kunnen geven aan iemand anders aangezien onze buffel met 4700 gram geboren werd en hij er gewoon echt niet in paste :o (heb er 1 gepast en kreeg ze gewoon niet dicht :oops: )
Zelf maak ik meestal luiertaartje met maat 3… of ik moet weten zoals bij vrienden dat ze heeeeeele kleine kindjes krijgen.
he, effe lekker komman**ken. Lekker spontaniteit de kop in drukken. Leuke hobby :sick:
het gaat over een tekst die eventueel op een geboortekaartje komt te staan, ik zou het zelf wel prettig vinden als daar geen spelfouten op staan. Het was dus aardig bedoeld om te zorgen dat het niet zo op een kaartje eindigt...ik ga echt niet alle spelfouten die op kok gemaakt worden, verbeteren. Zo'n zure pruim ben ik echt niet. Maar als het gaat over een tekst die op een geboortekaartje terecht kan komen, dan vind ik dat wel zo netjes.
Zag ooit een taalfout staan op een kaartje dat in het show-je-geboortekaartje-topic stond, zei dat, en de moeder in kwestie zei dat ze het vreselijk vond dat niemand (drukker, man enz) haar van te voren op die fout heeft gewezen....
mijn moeder krijgt een lijst met alles wat we willen hebben zo kan ik ze naar haar doorverwijzenen kan zij waken dat we geen dingen dubbel krijgen (al krijgen we een tweeling dus sommige dingen mogen dan wel weer dubbel haha) en verder zullen we aangeven dat we heel blij zijn met bonnen zo kan iedereen zelf bepalen hoeveel ze willen geven.