zo he krabje dat was een leuk cadeautje :thumbup:
Kijk eens onder mijn http://www….
Voor degene die wat nodig hebben… Ook andere ontwerpen zijn mogelijk
Ja wisje, had je pb gehad.
Ik ontwerp zelf ook kaartjes…
Maar waar is het dan goedkoper om je eigen ontwerp in te leveren?
(ook met zicht op een neefje of nichtje.)
Wij hebben zelf kaartjes ontworpen in (multi)kleur.
Lang en smal (A4 in de lengte doormidden).
Op heel dik (30 grams) papier, enkelzijdige gedrukt.
De prijs is inclusief enveloppen, voor 100 stuks:
130 euro, of 160 euro als we de kaartjes gelamineerd willen (glanslaagje).
Ziet er :thumbup: uit.
@Sweet-Love wrote:
Ik vraag het even voor Knuffeldraakje, zij is nu kaartjes aan het bekijken.
Ze krijgt natuurlijk een tweeling, en zal ongv 40 kaartjes versturen.
Ze heeft leuke gezien, die ik evt kan aanpassen voor haar, zodat ze die weer via greets kan verzenden ofzo.
Want via de website waar zij kaartjes zag, gaat het per 75.
Wat is wijsheid, waar heb jij je kaartjes besteld, en hoeveel was je ongv kwijt als je dat wilt zeggen?
Maw. jij gaat ze voor haar ontwerpen op basis van een bestaand kaartje :think: Ik heb voor Jasper toen ook een eigen ontwerp gemaakt en ben daarmee naar een aantal drukkers hier in de buurt gestapt.
In veel gevallen kun je zelf kiezen voor papier/afwerking/enveloppen en dat maakt de prijs hoger of lager

(Ik had toen vrij luxe papier, 2-3 drukproeven, 4zijden full-color en was voor 65 kaartjes iets van 140,- kwijt

@Krabje wrote:
Wij zijn naar een drukker hier in de buurt geweest. Die hadden daar een actie, als je de kaartjes bestelde mocht je een datum doorgeven waarop je dacht dat de baby geboren zou worden. Als je dat goed had kreeg je de kaartjes gratis…je moest dan alleen het drukwerk betalen.
Wij hadden de datum dus goed gegokt :mrgreen:
Scheelde meer dan de helft van het geld…
Welke drukker is dat :shock: :mrgreen:
heb een aantal mooie prijzen gezien hier! kga eens even goed op zoek naar het uiteindelijke ontwerp, kan ik sweetlove hard aan het werk zetten :lol: (weesd gerust meid, nog lang genoeg de tijd :lol: )
Er zijn ook sites waar je kaartjes kunt bestellen met dergelijke acties.
@knuffeldraakje wrote:
@Krabje wrote:Wij zijn naar een drukker hier in de buurt geweest. Die hadden daar een actie, als je de kaartjes bestelde mocht je een datum doorgeven waarop je dacht dat de baby geboren zou worden. Als je dat goed had kreeg je de kaartjes gratis…je moest dan alleen het drukwerk betalen.
Wij hadden de datum dus goed gegokt :mrgreen:
Scheelde meer dan de helft van het geld…
Welke drukker is dat :shock: :mrgreen:
Knoef in borne
wij hebben de kaarten bij een drukker in de buurt gehaald… maar hadden 150 kaarten voor €220,- kleur gedrukt en voorzijde en binnenzijde.
Eisblume, ik ga iets maken voor haar, zij heeft leuke kaartjes gezien, waar ik wat mee kan.
@Sweet-Love wrote:
Eisblume, ik ga iets maken voor haar, zij heeft leuke kaartjes gezien, waar ik wat mee kan.
Dan heb ik dat dus goed begrepen. Succes ermee :mrgreen: