Wij hebben het bij een plaatselijke drukker gedaan… en zo leuk hij kende ons nog van onze trouwkaarten (zelfde vorm). :mrgreen:
En kregen korting. :thumbup:
Bij ons kon je wel een proefafdruk laten maken (maar was niet nodig, want de geboorte kaartjes werden pas gemaakt toen onze zoon 5 dagen oud was). Ik ben niet zo kritisch, zolang de tekst maar klopt.
Wij hadden nog enveloppen over (want het formaat konden we niet per 50 kopen maar per 100 en aangezien wij bij onze trouwkaarten iets van rond de 100 kaarten zouden afdrukken hebben we er voor gekozen om 200 enveloppen te kopen).
Snelle levering weet ik niet, maar volgens mij was het niet zo heel druk. We konden het dezelfde dag nog halen.
Het is denk ik heel afhankelijk wat voor drukker je treft.
Ik heb het uiteindelijk het toch via plaatselijke drukker gedaan, dit is prima verlopen. Maar voordien was ik bezig met Babygrafix, gaven prima service maar verder dan informeren en een proefdruk ben ik niet gekomen.
Ik heb geboorte kaartjes bij beide kinderen (en onze trouwkaart) zelf ontworpen en uitlaten printen bij Greetz, bij geboortekaartjes kon ik kiezen uit kleur van envelop en kreeg een proefdruk.
Ik heb bij K. ook zelf ontworpen en ze laten afdrukken bij PostXL was zeer tevreden, heb een paar proefmodellen laten drukken en uiteindelijk hadden wij voor ons het perfecte kaartje. Ga ze nu ook zelf weer ontwerpen…