geboortekaartje met foto/gedichten broertje of zusje

Hoihoi,

Straks als onze 2e spruit is geboren willen wij graag een geboortekaartje laten maken met een foto van onze 2 kids…

Wil ook een leuk gedichtje over de komst van broertje/zusje of 2e kindje…

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar tips/ideeën! Of show je geboortekaartje met foto! Ben er erg nieuwsgierig naar :shifty:

Groetjes,

Krista

heb al eens de mijne geplaats…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=37284

hier staat ie

Mama blijft mama

Papa blijft papa

maar voor mij begint nu de grote toer

want ik ben ineens grote broer!

En voor een foto heeft mijn nichtje het heel leuk gedaan destijds, vind ik :wink:

Zij, haar man en hun 2 dochters waren helemaal in wit gekleed en zij hebben toen met zijn 4-en een mooie compositie gemaakt van man en dochters en mama, met mama’s enorme buik als stralend middelpunt :inlove: En ze had een enorme toeter :shock: :wink: Toen aan de binnenkant een fotootje van hun nieuwste wereldwonder in de handen van de vader en op de achterkant nog 2 kleine fotootjes van alleen de handjes en voetjes van de nieuwe baby :inlove:

M@LIEKE,

Wat een schattig kaartje :inlove:

KIMMIE,

Wat een mooi gedichtje…heb hem meteen opgeschreven :inlove:

Ik hoop dat er nog meer reacties komen :mrgreen:

Tips waar ik sites met gedichtjes of geboortekaartjes met foto kan vinden zijn natuurlijk ook welkom via pbtje!

bij ons komt er op te staan

Mijn zusje/broertje is een baby’tje met kleine handjes.En als ze huilt, zie je: ze heeft geen tandjes! Jammer zeg, die zijn ze vast vergeten, hoe moet dat nou met snoepjes eten?

Onze oudste eet nogal heeeeel graag snoepjes vandaar dat we dit wel grappig vonden

gr

muts

wat leuk zeg muts :mrgreen:

Met dank aan de foto’s gemaakt door justmarried…:

Het gedichtje:

Met Saba werd voor ons een wonder geboren,

maar daar hield het sprookje nog niet op.

Saba heeft vanaf nu een zusje om mee te spelen,

kleine Tosca om nieuwe dromen mee te delen!

Jassie wat een mooi kaartje. :inlove:

Wat een prachtige kaarten!!! :inlove: :inlove: :inlove:

vooral dat gedichtje van jassie!

ooh die ga ik onthouden, kreeg er traantjes van :inlove:

Ik wist dat het een meisje zou worden!

Bart (toen bijna 3) heb ik een beschuitje gegeven en daarna een heleboel foto’s gemaakt…

Bart en het beschuitje zijn scherp gebleven en de achtergrond is vervaagd…

Ben er nog steeds erg blij mee :inlove:

Wij hadden als gedichtje:

Ik ben nog zo klein

En heb nog niets bewezen

Maar met Fleur als grote zus

Heb ik niets te vrezen…

Leuke kaartjes allemaal.

Ik kreeg onlangs een kaart van mijn nicht. Ze heeft een tweede zoon gekregen. Harstikke leuk natuurlijk maar op het geboortekaartje stond alleen een foto van de grote broer.

Dat snap ik dus niet… het gaat toch om het nieuwe kindje… ??? Nou ja… dan vind ik een foto met beide kindjes persoonlijk toch wel veeel leuker.

Bij ons komt er op:

De maanden van wachten zijn voorbij,

vandaag kreeg Stan er een broertje/zusje bij.

Kijk ook eens op geboortegedichten.nl. En er was nog een site, waar je ook speciaal op broertje/zusje kunt zoeken, maar weet naam niet meer.

dit was die van ons…

hallo,hier ben ik weer.

dit is de tweede keer.

maar nu kondig ik mijn zusje aan

met een hele mooie naam.

ik ben iwan en ik laat u weten

dat mijn zusje amber zal heten.

Wauwww…leuke gedichten en kaarten allemaal!

Ik schrijf in elk geval alles op zodat we straks een keus kunnen maken wat bij ons past…

Op het geboortekaartje willen we zowieso beiden kids erop :inlove:

Bedankt voor jullie reacties en meer tips zijn altijd welkom :wink:

op ons gedichtje zul je nog evne moeten wachten :wink:

Tegen de tijd dat ik moet bevallen is de kleine van jou er allang hoor, dus heb tijd genoeg :stuck_out_tongue:

Schiet eens op dan, want je bent al 3 dgn over de uitgerekende datum en ben wel nieuwsgierig :smiley: :wink: :roll: