Naar aanleiding van de reactie van Jippie heb ik mijn beklag maar verwijderd, want Jippie heeft absoluut gelijk!
Ik zou me daar niet druk om maken.
Bij mijn oudste 2 was ik op dezelfde datum uitgerekend (3 nov.) . De oudste kwam 2 weken te laat, de tweede een dag later, dus er zit nog 14 dagen tussen.
Bovendien ben ik zelf ook in november jarig en was hun vader dat ook, en mijn huidige partner trouwens ook…
ALs je daar rekening mee moet gaan houden is er altijd wel wat…
Edanjelan
Dank jewel voor je reactie Het is natuurlijk ook wel zo wat je zegt inderdaad
ik zie niet in waarom het een probleem zou zijn wanneer je een kindje krijgt. Met dat soort dingen, en sinterklaas en kerst en zo… daar zou ik echt geen rekening mee houden. Dan is er altijd wel wat en bovendien: een kind krijgen is zoooo bijzonder. En ze laten zich toch niet plannen. Ze komen te vroeg of te laat, zelden ‘op tijd’. Kortom ze komen wanneer het tijd is.
zo iets is inderdaad niet te plannen.
Je uitgerekende datum is 13 april dan, met een beetje pech zou het zelfs mei kunnen worden.
Kindje komt er toch uit wanneer hij/zij wil.
Mijn uitgerekende datum zou 1 april zijn, maar dat laat me echt niet tegenhouden :mrgreen:
ik zou me der niet druk om maken …
ik ben momenteel ook uitgerekend op 16 november … deze dag is ook het broertje van mijn man jarig en die vind het alleen maar super dat wanneer zijn neefje evt. op zijn verjaardag geboren zou worden …
liefs miranda :vlinder:
Tsjah… Ik was uitgerekend op 6 februari en zei nog “gelukkig, dan zijn alle feestdagen en verjaardagen in onze familie voorbij”.
Uiteindelijk ben ik 6 weken te vroeg bevallen op 31 december :lol:
Je kan er toch niets van zeggen, voor t zelfde geld komt je kindje drie weken eerder of twee weken later.
Ik heb zoiets van: Waar maak je je druk over? Wij zijn nu vier jaar bezig en zitten al 3,5 jaar in de mm. We zitten nu in de wachtweken na een ICSI. Stel dat het raak is, dan zou ik op 28 maart uitgerekend zijn (trouwdag van mijn schoonouders). Ik ben zelf op 6 april jarig, dus wie weet komt het op mijn verjaardag? En we hebben een hele hoop verjaardagen van vrienden en familie in april. So what? Datum, maand, jaargetijde, sterrenbeeld, geslacht, het maakt mij niet uit. Ik zou allang blij zijn als we eindelijk een kindje mogen verwachten! Kinderen neem je niet, als je geluk hebt, dan mag je ze krijgen!
Groetjes,
Jippie
Ps Overigens is dit niet als aanval naar jou bedoeld, hoor! :-* Misschien kom ik een beetje heftig over. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat mensen zo denken. Als het niet vanzelf gaat, weet je wat voor een groot wonder een zwangerschap en een kindje krijgen is. Dus dan is de rest onbelangrijk!
Ow Jippie je hebt helemaal gelijk!!! Het spijt me als ik het nogal vreemd geformuleerd heb was absoluut niet mijn bedoeling!!
Je krijgt idd kinderen je neemt ze niet zomaar even! En er zijn inderdaad mensen die het niet zo makkelijk gaat!! Meer als ik denk!
Waar maak ik me druk om inderdaad, er zijn veel ergere dingen op de wereld!!!
Voel me nu echt zooo dom :sick:
ik hoop dat het jullie ook gegeven gaat worden!
Hoi Williewortel,
Zoals ik al schreef: Het was geen aanval naar jouw bedoeld, hoor! :-* Maar misschien wel even een eye-opener!
Ik hoop dat je het geluk mag hebben om snel zwanger te raken! Heel veel succes & ik hoop snel op goed nieuws!
Groetjes,
Jippie