Geboekt!!!

Zomaar vanuit het niets, hebben we net geboekt!!!

We gaan met zessen (mijn ouders ook mee) naar Tsjechië.

Land: Tsjechië

Streek: West Bohemen

Plaats: Brody

We hebben er een vakantiehuis geboekt en als jullie nieuwsgierig zijn: 8)

Edit beheer: commerciele link verwijderd 8)

Er is ook een pc met internetverbinding maar achteraf moeten we daar 30 euro per week voor betalen

maar dat vind ik te duur, we gaan 2 weken, dus ga echt geen 60 euro betalen voor internet.

We hebben ons eigen prive zwembad voor de deur!!!

Oh en we gaan met de auto…

Is iets van 750 km rijden dus das te doen toch!

Heb er nu al zin in!!!

Iemand ervaring met zo’n vakantiehuis??

Wauwie,ziet er goed uit zeg…

laat je even weten hoe het gaat bevallen? Dan houd ik het even in gedachten…

Ja dat laat ik zeker weten!

Dit zijn huizen van mensen die het weer verhuren ofzoiets…

wanneer ga je???

wij boeken altijd zon huisje in spanje. Ons bevalt dat altijd uitstekend, helemaal omdat hje een prive zwembad hebt.

alvast veel plezier gewenst! be nog nooit in tsjechie geweest maar blijkt een mooi land te zijn.

We gaan begin augustus daarheen.

Duurt nog wel effe maar als je ziet hoe snel een jaar gaatm dan moet het toch zo augustus zijn he?? :mrgreen:

Thanks Knipoogje…

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar we kregen hun folder en daar stonden maar een paar landen in, en dit was nog redelijk te doen met de auto.

We wilden echt met de auto een keer weg dus ach ja, waarom niet!!!

:-*

Tsjechie is wel mooi hoor, wij zijn er 3 jaar geleden geweest met Laura, en hebben daar een leuke week gehad toen. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je zoekt. Over het algemeen is het daar erg rustig en gemoedelijk, veel platteland met kleine dorpjes, het is wel allemaal wat primitiever dan hier (de inrichting van de huisjes dus ook vaak), een beetje het gevoel of je 40 jaar terug gaat in de tijd. De natuur is op veel plaatsen echt prachtig (hangt ervan af in welk gebied je zit) en Praag is sowieso een mooie stad om een dag naartoe te gaan (als je daar in de buurt zit). Dus je zult er vast wel een leuke tijd hebben.

Wat ook erg prettig is, is dat je er lekker goedkoop uit eten kunt! Wij hebben bijna geen avond zelf gekookt toen we daar waren, voor onder de 10 euro pp kun je echt lekker dineren met voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes erbij. En dat maakt een vakantie toch altijd wat fijner, dat je niet op elke cent hoeft te letten, en gewoon even wat kan drinken op een terrasje zonder dat je meteen failliet gaat.

Heel veel voorplezier alvast!!

Mijn schoonvader heeft 2 jaar in tjechie gewoond, in Plzn. (je spreekt het uit als pielsen zeg maar)

En ze gaan er nog geregeld heen voor een weekendje.

Rijden is te doen , ik zou er ook graag een keer heen willen.

hoor zoveel leuke verhalen over Tjechie.

En idd, uit eten en bier enz is zo goedkoop.

En ze hebben in de supermarkt heerlijke trekkaasjes, vind hub dan haha. Ik vind de tjechische bacon chips erg lekker. En je kunt daar winkelen, zo wat een grote winkelcentrums.

Oh kijk das goeie informatie dames!

Dus dat word heel vaak uit eten hahahaha!

We wisten dat het mooi, rustig en primitief was, maar dat vinden we niet erg, al de luxe die we gewend zijn enzo, ik wilde eens een keer wat anders.

Praag gaan we zeker naartoe, mijn ouders zijn daar al eens geweest en ook erg over te spreken.