Even heel snel. Het is spannend hier. Tom heefd morgen een gastrolletje en ik ook. We moeten naat Amsterdam. Het is voor een nieuwe tv serie spangas. Op Ncrv. Dezelfde makers van Zoop.
Ik moet ook een stukje volgens mij.
De serie begin 2 september. Op Ned 3.
18:00 S,avonds.
Ik ben best zenuwachtig nu. Omdat ik ook moet. Maar Ben ook trots op Tom. Ze vonden hem zo,n leuk ventje. . Eerst kregen ze het niet voor elkaar door de arbeidsinspectie. Maar ze wilden hem zo graag. Dat hij een ander klein rolletje moet spelen. Wel klein hoor. We moeten net zo doen als we uit een bieb komen. Hij krijgt 5 spotjes. . Zoo spannend.
Pff En morgen moeten we er al naartoe. Eerst zo werken tot 12 uur. En morgen al om 9 uur in Amsterdam
Duimen jullie dat het goed gaat. Vooral met Tom Hahahaha Maar ze zochten juist een ondeugend jongetje. Mn vader heefd hem opgegeven.
Leuk hoor!
Heel veel plezier!
Vertel je hoe het is gegaan?
:dance: Heej wat leuk! En vooral spannend! Ben heel benieuwd hoe het gaat, en of jullie binnenkort allebei een ware filmster zullen zijn! 8)
wat gaaf!
ben benieuwd hoe het gaat!
Heeeeeel vevel plezier en cool zeg! Wie weet worden jullie nog een beroemd stel!!! En ikke heb jullie al in het echie gezien! :dance: :dance: :dance:
Enuhhhh wel even laten weten hoe het was he?! Ben aagje!
Leuk! Succes morgen! En idd even vertellen hoe het was!
Ik ga nu weg. Ik kom later alles vertellen als ik tijd heb.
Veel plezier vandaag!
Oooohh das kicke…
Lijkt me wel heel erg super als je dat overkomt.
Duim dat alles goed gaat…
leuk hoor en erg spannend ben ook beniewd hoe het allemaal afloopt.
succes!
Nou…, We kwamen aan. In het begin ging het goed. We moesten de bieb er weer in lopen en er weer uit. Tom is twee keer opgenomen met mij.
Maar toen ging het mis. Hij was het zat. En begon driftig te worden. Ik vond dat zo vervelend. En ik zei tegen mn vader ik wil naar huis toe. Ik ken hem En dan gaat hij door. Zo jammer., Maar ik ga hem niet dwingen. Hij moet het leuk vinden. Hij is nog niet iets te jong eigenlijk. Want echt dingen begrijpen nee. Dat doet hij nog niet zo goed. Maar was wel een hele leuke ervaring. Hahaha al die cemera,s op je gericht. Leuk hoor. En appart., En was wel trots op hem. Ik weet niet wanneer het erop komt.
Wel erg jammer want ze hadden nog drie spotje willen maken dat ik ook nog wat moest zeggen. Maarja ze kunnen geen krijsende kind hebben. Dat voond ik zooo vervelend. Maar ze begrepen mij volkomen. Zew aren zo aardig. Mn vader baalde. Ja ik ook. Maar ga hem niet dwingen. Het word dan alleen maar erger.
Maar ik hem wel 15 euro aan bioscoopbonnen gekregen. Mooi een filmpje pakken met mijn vriendin.
Ze hebben net gemailt dat z ehet erg jammer vonden dat het zo liep. Ze vonden hem zo leuk.
Dat vond ik zo netjes.
Zew aren ook zo aardig.
Maar hij komt wel op tv van de stukjes wat wel is opgenomen. Waarneer dat weet ik niet.
nou het is wel een supercompliment dat ze hem zo leuk vonden en er zelfs nog over belden!
dat moet toc h een goed gevoel geven!
jammer dat het zo liep,
maar ik zou ook terug gegaan zijn denk ik…
Jammer maar ik was ook teruggegaan!
Ze zijn wel wat gewend in dat wereldje hoor… meestal hebben ze een rij reservekindjes klaarstaan…
Cool. jammer dat hij begon te jengelen. mijn dochter is ook eentje die als ze eenmaal begint, echt niet meer gezellig is. was dus ook naar huis gegaan. maar wel een enorm compliment toch, dat ze zo lovend over hem waren :thumbup:
Hoi
Ze hadden gisteren weer gemaild. En ze moesten waar Tom in was helemaal overnieuw doen. Die stukjes waar hij niet in voorkwam.
Maar als het goed is komen wij 2 september op tv. Volgens mijn vader dan. Om 18:00 uur. Op ned 3 . Op de NCRV.
Maar ik hoorde gisteren ook dat New York mischien toch nog doorgaat. Oftewel dat Tom nog in de race is. ( IK dacht dat dat niet meer zo was. Omdat hij zo heefd gedaan ja… Als het niet doorgaat is het ook niet erg. Maar als het wel doorgaat is het natuurlijk wel leuk ja. En spannend.) Want voor dat rolletje vonden ze hem wel perfect. Hij moet in een Nederlandse film spelen een stukje. En hij moet daar gaan slopen. Nou dat hebben ze wel gezien dat hij dat kon. Ze moesten er wel even over nadenken. Dus word vervolgt. Zou wel leuk zijn een weekendje new York. Alles betaald. Ik hoop wel dat dat wel goed gaat als het doorgaat. Maarja .Ik zou gek zijn om nee te zeggen.
@Azzy wrote:
Cool. jammer dat hij begon te jengelen. mijn dochter is ook eentje die als ze eenmaal begint, echt niet meer gezellig is. was dus ook naar huis gegaan. maar wel een enorm compliment toch, dat ze zo lovend over hem waren :thumbup:
Ja daar ben ik wel erg blij mee. Dat doet je weer goed.
Leuk hoor dat Tom zo in de smaak valt, maar:
@karin wrote:
Zou wel leuk zijn een weekendje new York. Alles betaald. Ik hoop wel dat dat wel goed gaat als het doorgaat. Maarja .Ik zou gek zijn om nee te zeggen.
:shock: Een weekendje?? Vind je dat niet veel te heftig voor Tom? Het is echt een enorm lange reis. Persoonlijk zou ik Stef dat niet aan doen.
@Dame wrote:
Leuk hoor dat Tom zo in de smaak valt, maar:
@karin wrote:Zou wel leuk zijn een weekendje new York. Alles betaald. Ik hoop wel dat dat wel goed gaat als het doorgaat. Maarja .Ik zou gek zijn om nee te zeggen.
:shock: Een weekendje?? Vind je dat niet veel te heftig voor Tom? Het is echt een enorm lange reis. Persoonlijk zou ik Stef dat niet aan doen.
Aan de ene kant wel ja. Maar vind het wel moeilijk. Maar ik zou het niet afslaan. Dit kan nooit meer gebeuren. Maarja even afwachten het is nog niet zeker. Maar als hij ervoor gevraagt word zeg ik denk ik geen nee. . Want wanneer overkomt je dit weer. Een weekend New York Alles betaald enz.
Maar ze vinden Tom zo leuk dat ze mn vader hebben gemailt vandaag . En dat ze vroegen of Tom nog in het bestand mocht blijven als ze wat hadden. Mn vader zei wel ik bel even mn dochter op of ze het wel wild. Tuulk wel. Zo af en toe vind ik het wel leuk. Ze hadden ook nog een ondeugende blonde jochie nodig voor Nu*n Maar dat is niet zeker hoor.
Maar ik vind het wel een compliment dat ze hem nog in het bestand willen hebben. Omdat ze hem zo,n leuk jochie vinden. Dat vind ik al genoeg. :inlove: