gastoudervragen deel 2

Het vorige topic is per ongeluk verdwenen, dus we kunnen hier weer verder gaan.

Spullen als trapkhekjes, contactbeschermers e.d. kun je hier gratis lenen bij het gastouderbedrijf.

EHBO spullen heb ik in huis.

Hoe zit het met de buitenplaats? Wij hebben een open tuin met een grote brede open poort naar de straat.

Moeten de kindjes alleen buiten kunnen spelen? Want dat laat ik niet toe.

Bij mij werd toen juist gekeken of de tuin was afgeschermd.

Er word wel geacht dat je een plekje buiten hebt waar ze veilig kunnen spelen. Dus ws zullen ze wel beginnen over een hek /afsluitbare poort.

Verder werd mijn schuifpui bekeken, ik moest zorgen voor een stootdop zodat de kinderen hem niet bij geopend zelf dicht kunnen smijten en vingers ertussen kunnen doen enzo (die heeft Ruud dan ook direct geregeld)

of het ook veiligheidsglas was en ik moest er wat op plakken zodat kinderen door hadden dat het een deur was.

Verder word je tuin geacht kindvriendelijke te zijn, dus geen vijver, speelattributen, geen overdaad aan giftige of prikkelige planten en genoeg speelruimte. :thumbup:

Hoi,

De tuin is hier afgeschermt, dus altijd op slot !

Dat voldeed volgens het gastouder bureau.

Wij hebben geen vijver of spullen etc in de tuin die kwaad konden of veranderd moesten worden gelukkig .

Ik heb zelf de stopcontact beschermers aangeschapt van jippie zijn er ook weer uit te halen met een apparaatje.

deurstoppers, straphekjes, dat heb ik liever van ezelf, ik wil namelijk niet overal gaten in boren :wink:

Ze komen eerst inspectie houden, dan hoor je dat vanzelf.

En een bewijs van goed gedrag van alle volwassenen in het huis houden :thumbup:

duur 4 tot 6 weken (wij hadden het al eerder)

Heb je vragen? pb me gerust :wink:

gr melanie

OO ja wij hebben ook ramen tot aan de grond, die vrouw van het gob wou idd ook dat ik er stickers op ging plakken, mooi niet zei ik, die kinderen moeten maar leren dat ze gewoon via de deur naar buiten gaan :wink: en bovendien, ze zijn nooit zo schoon dat je niet ziet dat er een raam zit :lol:

Als ik het ouders vertel liggen ze hier in een deuk, ze kiezen bewust voor huiselijke opvang dus daar horen juist die huiselijke dingen bij.