Omdat ik misschien een extra of andere dag opvang nodig heb, en mij kdv vol zit (daar gaan ze 2 dagen heen) wil ik op zoek gaan naar een gastouder. Hoe doe ik dat? Ik heb al gegoogled en op marktplaats gekeken maar ik vind het moeilijk om iets ‘goeds’ te vinden. Hoe hebben jullie dat gedaan?
(Enne, misschien iemand ervaring uit Breda?)
google maar even op gastouderbureau in bijv. Breda.
een gastouderbureau is eigenlijk wel noodzakelijk, iig als je kosten terug wilt krijgen via de belastingdienst, en het is ook wel prettig omdat ze noodopvang en zo voor je regelen en je in contact kunnen brengen met go’s
verder ben ik helemaal niet over gob te spreken: je betaalt er vreselijk veel geld aan en ze doen er echt heeel erg weinig voor…maar das een ander verhaal…
@fiep klophout wrote:
een gastouderbureau is eigenlijk wel noodzakelijk, iig als je kosten terug wilt krijgen via de belastingdienst, en het is ook wel prettig omdat ze noodopvang en zo voor je regelen en je in contact kunnen brengen met go’s
verder ben ik helemaal niet over gob te spreken: je betaalt er vreselijk veel geld aan en ze doen er echt heeel erg weinig voor…maar das een ander verhaal…
die van ons hebben de bemiddelingskosten dus bijna op 0 gezet he. Echt super :thumbup:
Oh, een bureau is dus noodzakelijk. Dat wist ik niet. Misschien trouwens ook wel handig als ze willen snoeien in de ‘opa en oma’ gastoudertoeslagen.
Wat zijn een beetje normale toeslagen die je zo’n bureau betaalt?
ik ben gastouder en woon in oosterhout nbr mocht het op de weg naar jullie werk liggen misschien ideetje.
werk zelf voor gastouderbureau mr nosey kunt via code 50% korting krijgen op inschrijfgeld.
verder zou je solo bambini kunnen benaderen zijn 2 gastouderbureau’s die goed zijn.
verder kun je gastouderopvang breda bij google intoetsen dan komen ze er zo uit rollen.
bij kennismaking goed ogen en oren open houden,duidelijke afspraken maken over uren wanneer doorbetalen wanneer niet.wel niet komen bij ziekte enz enz maak van te voren lijstje van wat jij belangrijk vind voor opvang.vraag ook naar toekomst plannen sommige gastouders doen dit werk zolang ze zelf kleine kinderen hebben,en stoppen daarna.
als je geen goed gevoel over opvang adres hebt kinderen daar niet brengen.
probeer af te spreken als er gastkinderen zijn,je merkt aan kindjes meteen of ze zich thuis voelen.
succes met jullie keuze
zie bij www mijn internetadres en informatie over mijn opvang