Het is heel goed te doen vóór half 7 hoor maar het is nu zomer he, in de winter zal het nog niet meevallen ben ik bang. Ook voor mijn gastkindje niet. Hij is echt helemaal stuk aan het einde van de dag
Hij wil 's morgens ook echt niet meer in bed, ik weet niet meer wie dat zei in dit topic maar met oudere kinderen kan dat ook echt niet volgens mij, als die wakker zijn, zijn ze wakker!
@Karin2 wrote:
Het is heel goed te doen vóór half 7 hoor maar het is nu zomer he, in de winter zal het nog niet meevallen ben ik bang. Ook voor mijn gastkindje niet. Hij is echt helemaal stuk aan het einde van de dag
Hij wil 's morgens ook echt niet meer in bed, ik weet niet meer wie dat zei in dit topic maar met oudere kinderen kan dat ook echt niet volgens mij, als die wakker zijn, zijn ze wakker!
Dat kindje die nu van 6.30 - 18.00 komt is 3,5 en slaapt dus eigenlijk ook niet meer, maar moeder had gezegd dat hij soms wel even op de bank kan slapen. Dus hij leek me vrij moe en ik vroeg of hij even op de bank wilde liggen, nee dat wilde hij niet, maar toen even later zei ik, ga maar even lekker op de bank liggen en toen heb ik zijn hand gepakt en hem even naar de bank gebracht, toen ging ie wel lekker liggen en 5 minuten later sliep ie, een uurtje. Misschien is dat bij jou ook een optie, even lekker op de bank liggen?
Als jij het niet ziet zitten is het toch gewoon nee? Het is jouw opvang die je biedt en je moet wel heel erg vaak zo vroeg opstaan he, het is niet eventjes één keer ofzo.