Gastouderbureau omgeving Rotterdam of landelijk?

Sinds vorige week weten wij dat ik weer zwanger ben :slight_smile: Heb eens zitten rekenen voor kdv, hoeveel dat ons zou gaan kosten. Schrok me rot. Bijna verdubbeld vergeleken met vorig jaar (Had toen ook alles uitgerekend, omdat Quincy naar kdv zou gaan).



Ben me nu een beetje aan het verdiepen in een gastouder. De baby zal er voor 3 dagen heen gaan.



Iemand ervaringen met een gob in de omgeving van Spijkenisse/Rotterdam? Of landelijk een goede? Ik ben er echt helemaal nieuw in, dus alle tips/ervaringen hoor ik graag!

Ik lees mee voor ervaringen ,of landelijk gastouderbureau (of regio utrecht)

Geen ervaringen, maar op de site http://www.landelijkregisterkinderopvang.nl kun je misschien gastouders in de buurt opzoeken of eventueel een gastouderbureau in de omgeving.



Op de site van de gemeente of in de gemeentegids kun je vaak ook terugvinden wat er aan kinderopvang wordt aangeboden.

deze gob zijn landelijk en werken goed zeker bovenste even google voor site

Solo Bambini

All Kidz



succes met zoektocht niemand in je omgeving die GO heeft,dan kun je daarna GOB kiezen.Aan gezien je met GO het meeste te maken hebt misschien handigere volgorde

Weet niet of je nog op zoek bent, maar mijn bijdrage:



Gastouderbureau Mare vind ik zelf prima, goedkoop en alles gaat online. Als je een gastouder hebt die weinig begeleiding nodig heeft, dan is dit een prima gastouderbureau. Via marktplaats kun je vaak zelf een gastouder vinden en bij een paar kennismaken en dan daarna bij Mare aanmelden. Ze zitten in Den Haag en werken landelijk, 37,50 per gezin.



Zat er 2 jaar terug toen ik als gastouder bij mij thuis werkte (toen was het Koba) en nu weer, maar nu bij een gezin thuis.