Gastouderbureau kern

Wat is jullie ervaring mening over het gastouderbureau kern?

Ik ben hier zeer benieuwd naar, vind hun handelswijze niet proffesioneel en eigenlijk gewoon zeer slecht! Ikhoor graag jullie ervaringen en meningen :smiley:

X veertje!

Nobody?! :think:

Ik heb er nog nooit van gehoord, weet ook niet ik welke regio ze zitten. Maar als je ontevreden bent, kun je contact opnemen met de oudercommissie van het gastouderbureau. Ieder bureau is volgens mij verplicht er één te hebben, je kunt de reglementen opvragen en het pedagogisch beleid inzien. Je kunt zelfs overwegen lid te worden, dan heb je helemaal een vinger in de pap! :thumbup:

deze is mij ook onbekent nooit van gehoort,maar als ze slecht zijn gelijk goed gob zoeken zijn er genoeg google maar eens m,et je plaatsnaam en rollen er zo uit

@Biebels wrote:

Ik heb er nog nooit van gehoord, weet ook niet ik welke regio ze zitten. Maar als je ontevreden bent, kun je contact opnemen met de oudercommissie van het gastouderbureau. Ieder bureau is volgens mij verplicht er één te hebben, je kunt de reglementen opvragen en het pedagogisch beleid inzien. Je kunt zelfs overwegen lid te worden, dan heb je helemaal een vinger in de pap! :thumbup:

Hihi Ik heb er al afstand van gedaan!

Ik woon in zuid holland, maar ze zitten heel breed :smiley: Maar gelukkig ben ik blij dat ik niet teveel mensen er zitten hihi, slechte ervaringen en was benieuwd naar andere hun ervaringen :slight_smile: Maar Thnx voor je reactie!

Als gastouderburo heb ik er geen ervaring mee maar wij maken gebruik van een kdv van Kern. We zijn wel tevreden hoe alles gaat. Ook bestuurlijk en dat soort dingen.

Wat voor problemen heb jij met Kern?

@Danielle_M wrote:

Als gastouderburo heb ik er geen ervaring mee maar wij maken gebruik van een kdv van Kern. We zijn wel tevreden hoe alles gaat. Ook bestuurlijk en dat soort dingen.

Wat voor problemen heb jij met Kern?

PB

geen idee van deze heb ik ook nog nooit gehoord , maar wij zijn bij roodkapje , en dat is hier wel goed bevallen , als dat hetzelfde is als jou bureau :think: