Gisteren ben ik bij iemand geweest die wel op Luuk wil passen. Dit klikte geweldig, alleen…ze deed het zwart. Vanmorgen gebeld dat we dit dan toch niet willen doen. Vertelde zij dat ze het wel via een gastouderbureau wil doen.
Heeft iemand misschien een idee hoe snel dit kan gaan, want ik heb de oppas nl zo snel mogelijk nodig. :think: We hebben nog wat achter de hand hoor. Als het te lang zou duren.
Volgens mij is het een kwestie van bellen met het gastouderburo door de gastouder, inschrijven en klaar. Kan volgens mij binnen een dag geregeld zijn! Check anders ff ** Die zijn goedkoop en ik werk er inmiddels een jaar mee samen :thumbup:
De gastouder mag daar ook een eigen tarief hanteren en houdt verder alles zelf in de hand.
Succes! :-
*** edit: link verwijderd door beheer
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar wij werken met gastouderbureaubob. Mijn moeder past op, heeft zich daar ingeschreven, wij ook natuurlijk en nu werkt het prima!!
Oké, bedankt ik zal een even neuzen. Ja, mijn moeder wilde ik ook opgeven. Scheelt ook weer!
En als het met een dag geregeld is…
hoi hoi
Jij vraagt hoe lang zoiets kan duren. Tja dat hang af van een paar factoren. Ten eerste, ben jij al ingeschreven bij een gastouderbureau en ten tweede, staat die gastouder bij hetzelfde bureau ingeschreven.
Als dat allemaal klopt dan kan je zelfs volgende week al beginnen hoor, dat het koppelingsgesprek (dus het contract enzo) daarna pas is. Let wel dan goed op dat je duidelijke afspraken maakt!
Verder snap ik trouwens wel dat die gastouder het eerst zwart probeert…scheelt haar weer belasting afdragen! :mrgreen: Maar voor jullie inderdaad niet gunstig, want dan krijg je geen geld van de belasting!
Persoonlijk werk ik wel liever via het gastouderbureau ( ben zelf gastouder), want als er dan ooit problemen zijn dan heb je iemand achter je staan.
Nou goed, ik hoop voor je dat het wat duidelijkheid geeft en als je nog vragen hebt…stel ze gerust!
Groetjes Jiska
Ja, nou, precies, ze vroeg op zich niet veel, 3,50 per uur. Maar ja, wat als er wat met Luuk gebeurd, hoe ben je dan verzekerd.
Maar heb haar net gebeld, ze gaat er achteraan, ze wil namelijk heeeel graag! :mrgreen: Ben benieuwd.
En nu ga ik eten want door al het gedoe vergeet ik dat weer! :oops: :lol:
verzekerd zijn heeft op zich niets te maken met wel of geen gastouderbureau, als het echt wat met je kleine is, dan gaat het gewoon via je eigen zorgverzekering, of als hij wat stuk maakt via jouw eigen wa-verzekering! Dus wat dat betreft heeft een gastouderbureau niet zoveel ermee te maken…
enne…3,50 :shock: Dat is zeker goedkoop! Ik zit sinds januari op 4,20 8) Vorig jaar op 4,00. Dussse…je hebt een goeie gevonden :lol:
groetjess Jiska
ow ja…eet smakelijk! :mrgreen: