Gastouder zoekt spulletjes voor de opvang.

Ik ben gastouder, en ben eigenlijk nog op zoek naar e.a. wat ik zelf al heb maar omdat mijn gastkindjes in dezelfde leeftijd vallen kom ik tekort.



Hoeft niet supermooi te zijn, als het maar heel is. Kleuren maken ook niet uit want er komen ook meisjes :wink:



ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee, want is momenteel teveel om allemaal extra aan te schaffen. :oops:

Liefst gratis of tegen een kleine vergoeding.



-Slaapzakken vanaf mt 74 (68cm heb ik genoeg) zomer en winter, met en zonder mouw.

-Hoeslakentjes en evt. molton’s voor ledikantjes.

-Babyfoon

-Autostoeltje vanaf 9kg (mits het in de buurt is)

-Box zonder lade (zodat hij uit elkaar kan) Die van mij gaan steeds de spijlen los dus niet veilig meer :wall: (mits het in de buurt is)

-Rietjesbekers, antilek-bekers.

-Plankje voor achter de duokinderwagen

-Tweelingbuggy die klein inklapt en plat kan(rugleuning)voor in de auto, dus zo’n simpel paraplugeval is prima.



Groetjes Amaya.

Even kort door de bocht maar niet verkeerd bedoeld…



Verstrekt jouw gastouderbureau niets? Babyfoon, box, kinderwagen, plankje voor achter de buggy, zelfs de 3 stapelbedjes; alles heb ik geleend van het gastouderbureau.



De slaapzakken nemen de ouders gewoon zelf mee. Ik heb voor alle kinderen een klein curverbakje waarin luiers, doekjes, pyjama, slaapzak en eventueel speen in zitten. Dit alles nemen de ouders van thuis mee. Ook de flessen en/of rietjesbeker.



Maar sorry, ik kan je dus nergens aan helpen :oops:

Nee, het gastouderburo is ook nog niet zo heel lang bezig, en hebben wel in vrij korte tijd veel gastouders en klanten er bij.

Ze hadden wel grote duowagens, maar die had ik zelf al voor een koopje via marktplaats aangeschaft. Maar die is niet te tillen om elke keer in de auto te gooien en past niet eens in de kofferbak.



Ik vind het ook niet handig als kindjes alles meenemen, want ouders vergeten weleens iets en dan zit ik zonder slaapzak/hoeslaken/beker enz.

Daarom dat ik nu liever alles zelf in huis heb, alleen luiers/fles en flesvoeding hoeven ze dan mee te nemen. (en evt. pyama maar meesten liggen met t-shirtje/romper in de slaapzak)



Ik vervang nu een andere gastouder uit de buurt, en die moeten dus alles meenemen, dus ook drinken, boterhammen, fruit, koekje enz. Ieder kind komt dus met een volle luiertas/rugtas, ik vind dat nogal in de weg staan ook. (we hebben maar een kleine gang)

Hoi Amaya,

Ben je op de hoogte dat - bij de rubriek aangeboden - er ook een topic is met gratis ?

Daar bieden kokmama’s zaken aan die ze voor niets weggeven.

Misschien kan je ook daar even kijken…

veel succes meis !



groetjes

Gerda

Hoi,



Ik heb een mouwloze winterslaapzak 70 cm, een winterslaapzak met afritsbare mouwen 70 cm, een mouwloze najaarslaapzak maat 68/80 en 2 zomerslaapzakken 80 cm, voor foto’s zie mijn winkeltje.

Hiervoor wil ik wel een kleine vergoeding.



Mocht je wat najaar/winter kleding 110/116 willen overnemen (van je andere topic) dan kunnen we misschien leuke totaalprijs voor een pakket afspreken?



Ook heb ik nog 3 simpele tuitbekers (zaten in zwangerdoos van Babydump) en een oefenbeker van Difrax.

En een ongeopende verpakking van Difrax, 2x kers-speen voor op een fles, large = 3m+

Deze mogen allemaal gratis weg.

Ik heb trouwens ook nog een ledikantdeken, die mag dan ook wel gratis weg. Helaas geen hoeslakens e.d. meer.



Groetjes Saskia

Via MP was er iemand die interesse had in 2 mouwloze slaapzakken van Hema, maat 86/104, zie bijgevoegde foto, maar daar heb ik een week geleden aan gevraagd wanneer ze deze komen ophalen en nog steeds geen reactie. Ik heb nu nogmaals een mail gestuurd, maar mochten ze na een week nog niet gereageerd hebben dan mogen ook deze weg voor een kleine vergoeding.



Ook heb ik nog een mouwloze winterslaapzak van Hema maat 50/62, maar ik weet niet of je zo klein kan gebruiken?

@Amaya wrote:

Nee, het gastouderburo is ook nog niet zo heel lang bezig, en hebben wel in vrij korte tijd veel gastouders en klanten er bij.

Ze hadden wel grote duowagens, maar die had ik zelf al voor een koopje via marktplaats aangeschaft. Maar die is niet te tillen om elke keer in de auto te gooien en past niet eens in de kofferbak.



Ik vind het ook niet handig als kindjes alles meenemen, want ouders vergeten weleens iets en dan zit ik zonder slaapzak/hoeslaken/beker enz.

Daarom dat ik nu liever alles zelf in huis heb, alleen luiers/fles en flesvoeding hoeven ze dan mee te nemen. (en evt. pyama maar meesten liggen met t-shirtje/romper in de slaapzak)




Jammer dat je het niet van het gastouderbureau kunt krijgen. Nu ben ik wel aangesloten bij een heel groot gastouderbureau. Ik hoef maar te roepen wat ik nodig heb en het wordt nieuw afgeleverd door een babyspeciaalzaak. Dat is wel heel luxe hoor, en dat besef ik me terdege.

Wb de spullen zelf meenemen; de ouders nemen het niet dagelijks mee heen en terug hoor. Dat bedoelde ik juist met de kleine bakjes. Daar gaan alle spullen in en voor vakanties (of eerder als het vies is) geef ik het mee naar huis om te wassen. Na de vakantie komen er schone spulletjes mee die dan weer bij mij blijven. Dat is echt ideaal hoor! Op tuitbekers en flessen zet ik de naam met een watervaste stift of de ouders plakken er een sticker op. Die blijven dus ook gewoon bij mij. Dan kunnen ouders het ook niet vergeten en hoef ik er niet telkens achteraan (te bellen).

ik heb evt wel antilekbekers over van avent zijn in goede gebruikte staat(gratis)

babyfoon tegen kleine vergoeding van topcom bereik 5 km openveld idiaal

weet niet waar je woont heb veel spullen,die niet allemaal gebruikt worden.

ik heb ook nog bedzeiltjes voor ledikantjes,vond ze te klein heb er 2 aan elkaar gemaakt.

slaapzakken winter heb ik ook nog wel over 80/100 cm zonder mouw

wil collega best vooruit helpen

Wat lief, ik word helemaal blij van jullie reacties :-* Thanks!



Marit, ik zou sowieso de bekers goed kunnen gebruiken en de slaapzakken ook (van sassie zijn kleiner en grotere maten)

De babyfoon heb ik ook wel interesse in, wat vraag je ervoor?

Ik heb er zelf wel 1 maar die is al 5 jaar en kijgt kuren, en dan elke keer van kamer verzetten als er gastkindjes zijn doet hem geen goed :wink:



Wat heb je verder evt nog, wat je niet meer gebruikt dan?



Ik woon niet vlakbij, maar afstand is wel te doen, en anders vergoed ik uiteraard ook de verzendkosten.



Groetjes Amaya.

Amaya, waar woon je? Mijn ouders hebben nog een nieuwe box te koop nl.

Ik heb evt een Maxi Cosi Priori voor je (ik woon in Zaanstad) en wat slaapzakjes. Je mag alles voor 35 euro zo op komen halen :slight_smile:

Heb ook nog wel wat speelgoed denk ik, moet ik ff uitzoeken hoe en wat… en evt een stepje en een loopkar :slight_smile:

babyfoon mag voor 15 euro weg,ben zelf op beeldbabyfoons overgegaan.

heb ook nog speelgoed liggen loopauto’s enz enz evt fietsje met zijwielen niet moeders mooiste maar mag gratis weg.

ben net als jij jaar of 17 terug met krijgertjes begonnen,zeker als je net begint idiaal.

ben veel spullen aan het vervangen inversteer liever als het aan de belastingdienst te betalen,ben ZZPer vandaar.

anders gaat het op den duur naar mileustraat

als je langs komt kun je uitzoeken waar je wat aan hebt,misschien handiger.

Pumba, je hebt PB :thumbup: Denk dat het een beetje te ver is :wink:



Affie, ligt niet echt naast de deur geloof ik en een autostoel opsturen lijkt me niet echt praktisch helaas…



Marit, ik heb al 2 loopauto’s, 1 driewieler, 1 fietsje met zijwieltjes, 2x wheely bug, 2 loopwagentjes (om de eerste stapjes aan te doen)

Even off topic maar heb jij leuke/goede speelgoed suggesties?

welke leeftijd kinderen heb jij

kinder cd met bewegingen zijn vanaf ze kunnen lopen leuk

sinmpelen dingen voor buiten stoepkrijt en bellenblaas doen het erg goed

oude flessen met spuitdop kun je met wat leuke tekeningen maken op de stoep.

duplo blijft ook erg leuk en de little people serie van fiserprice

ga meestal voor duurzaam tegenwoordig aangezien alles intensief gebruikt wordt.

verder is kleien altijd erg leuk vanaf dat het niet meer in de mond verdwijnt.

ook plakken we hier vaak met stukjes oude textiel bv lapjes poes plakken de sinpelste knutselwerkjes zijn vaak het leukste,vanaf 1,5 kunnen ze hier vaak al aan mee doen

heb zelf de houten puzzels van rolf of heutink deze blijven erg mooi,de kartonnen werden hier in onbewaakt ogenblik steeds stuk gemaakt.

ook volop boekjes die ze zelf kunnen pakken liefst met dikke blz de andere boekjes lezen we samen

bladen als pippo met via internet leerbrieven is ook handig voor theamas

oef ik sla weer beetje door geloof ik meeste weet je vast zelf al wel,gewoon kinderen opserveren wat vinden ze leuk daar op in springen.

en speelgoed regelmatig afwisselen doet wonderen,maar doe je vast ook met eigen kids. speelgoed wat fantasie prikkelt vind ik persoonlijk meer uitdaging geven als kant en klaar huizen enz