hallo,
aangezien ik op zoek ben naar een gastouder, heb ik wel een paar vraagjes, kent iemand kid-it?
ik werk in de zorg dus onregelmatig hoe werkt dat, het is alleen voor overdag , maar ik bedoel de ene keer zal ze meer bij de gastouder zijn als de andere keer, is dat mogenlijk via een gastouder, weet iemand dit?
tips en adviezen zijn ook welkom.
wij kiezen voor een gastouder omdat;
ze met andere kinderen leert omgaan en spelen.
meer aandacht en ook rust lijkt mij, als het niet zo is mag je het ook zeggen hoor
en ik denk ook flexibeler en in een thuis omgeving vindt ik ook wel fijn.
ook heb ik mr nosey of zoiets gevonden , maar deze lijkt me wel fijn maar kent iemand het :think:
reactie,s zijn zeer welkom :-*
ik ben gastouder in oosterhout nbr en kunt bij elke gastouder afspraken maken over uren.meeste gastouders werken met afgenomen uren worden betaald,wel week van te voren afmelden als opvang niet doorgaat.anders moeten afgesproken uren betaald worden staat in contract wat je met gastouder hebt.is per gastouder verschillend hoe flexibel ze zijn,maar dat is kwestie van telefoontje.meer informatie onder aan deze pagina bij www te vinden.
gastouderbureau mr nosey werk ik mee en bevalt mij en mij 6 vraaggezinnen erg goed,kunt veel via internet regelen.je sluit contract met mr nosey af en appart contract met je gastouder.
als je meer wilt weten mail me maar,ben niet zoveel hier op de site.
marit
hoi,
weet iemand wanneer je met een geregistreerd gastouder bureau te doen hebt, op zich vindt ik kid-it wel aanspreken, waar twijfel, nu dacht ik bij mr nosey iemand die mij aansprak gevonden te hebben , maar die kan pas vanaf augustus :?
best moeilijk zeg :doh:
gr melanie.
Kid-it ziet er goed uit als ik het zo lees op hun site hoor!
hoi,
kent iemand gastouder bureau hop marjanneke?
ik twijfelde heel erg over kid-it, dus dat heb ik niet gedaan, had er geen goed gevoel over.
wie o, wie
gr mel
hop marjanneke is hier bekent van horen zeggen prima GOB bestaan ook al wat langer.
marit
Moeilijk he … ook wij tobben hier mee denk dat wij via elite gastouderburo gaan .
Wel zoeken wij zelf een gastouder omdat dit toch flink in de kosten scheeld per maand over het algemeen .
Ben je al in contact geweest met een gastouder?
groeten loes