Gasell juniorstoel Ikea.

Wie heeft e’m en bevalt het?

Wij hebben een bambino kinderstoel en een tripp trapp. Nu vind ik een tripp trapp erbij gewoon te duur gezien de leeftijd van de kids.

De bambino kinderstoel moet weg, hoewel die nog zeer netjes is, wil onze jongste niet meer opgesloten zitten. maw, ze vechten om de tripp trapp.

Deze zag ik bij ikea en kost “maar” 29.95. Ik was van plan om er 2 aan te schaffen zodat de ruzie’s voorbij zijn.Verder leek het me best een mooie stoel.

Iemand ervaring?

43 keer bekeken en echt niemand? Is het een nieuwe stoel ofzo?

Heb net even gekeken maar ziet er goed uit. Geen ervaring ermee verder.

Hier hebben we nog steeds de tripptrapp voor alletwee (ze zijn 6 en 8 bijna 9) en naar volle tevredenheid, als er vriendjes of vriendinnetjes komen willen ze allemaal op die stoelen zitten. Dus het geld is het hier zeker wel waard geweest en nog steeds.

Hoi Reat,

Wij hebben de Agman ook voor de prijs van 29,95.

Fijne stoel niet zo groot, die Gasell lijkt me nog een hele stoel aan tafel.

Voor Jorre gaan we als beeb straks kan zitten ook een agman halen zodat beeb in de triptrap kan waar Jorre nu nog op zit.

:-*

Wij hebben bij de bambino stoel het blad er af gehaald.

Je kan de zit en waar de voeten opstaan, iets lager zetten…

Verder geen ervaringen… maar was slechts een tip.

Hele praktische stoelen, maar worden voorlopig niet meer gemaakt.

Kan er nergens informatie over krijgen, maar staan in alle winkels al wekenlang op niet voorradig.

Wij hebben de Ingolf, die bevalt heel goed!

Mijn dochtertje heeft hier op zo’n stoel gezeten tijdens een familiefeestje. Ik vond hem toen erg leuk en ze zat er echt wel goed op.

Groeten

Isle

Een alternatief is misschien een tripp trapp stoel van marktplaats?

Ik weet niet wat ze hiervoor vragen, maar misschien heb je geluk :thumbup:

Wij hebben hem. Prima stoel :thumbup:

wij hebben uiteindelijk gekozen voor de ingolf juniorstoel… de gasell leuk me leuk, maar is veel kunsstof en in de winkel vond ik hem er al groezelig uitzien. lijkt me niet echt goed schoon te krijgen omdat kunststof toch ook wel kleurstoffen opneemt van verf, tomaat en andere dingen.

Maar over de ingolf ben ik erg te spreken, dus ik neem aan dat op het uiterlijk en het materiaal na, de gasell ook prima zal zijn qua comfort en zitten.