garantie na overname ?

hee vraagje he, we hebben net een kookplaat opgehaalt vanaf marktplaats, daar zit nog een jaar garantie op maar geld dat dan ook als ie bij ons kaduuk is? want er doen nu maar 2 pitjes… tis een ceramische kookplaat 4 pit en ik wil ook 4 pit!!! :mrgreen:

maargoed, de vraag dus; kan ik ook met de garantiepapieren en aankoopbon (die op hun naam staat: zelfde naam als mij:P ander adres) naar de winkel gaan?

de stekker is losgewest want ze hadden em ingebouwt, die zit er weer aan zoals ie zat.



iemand enig idee?

groetjes

Ik denk dat het niet uitmaakt wie er met het apparaat terug gaat, zolang er garantie op staat.

Zelfdenaam, ander adres… dan ben je toch gewoon verhuisd :liar: :mrgreen:

garantie is garantie.

Bij een vorig koophuis kregen we garantie mee van een bestrijdingszaak. Er was namelijk iemand geweest die boctor had bestreden en daar zat nog 8 jaar garantie op.

Dus dat wordt gewoon overgenomen hoor.

Komt goed hoor garantie is garantie!

Heb je bon of iets en anders ff de verkopers bellen en hun naam vragen en de situatie uitleggen en dan komt wel goed :smiley:



Succes meis!

ik denk dat je er naar kan fluiten…



wij hebben het hier gehad met de ketel in huis…daar zat dus nog 2 jaar garantie op,maar hij stond niet op onze naam en onze handtekening zat er niet op dus we konden de volle mep betalen :thumbdown:

? vreemd, bij de een wel de ander niet? of is het afhankelijk van de winkel of het merk misschien?



Ik denk dat ik wat dit betreft strakjes even de pelgrim servicelijn bel. of ze me met de kookplaat zelf kunnen helpen over de foon is de vraag mara wat betreft de garantie moeten ze het wel weten denk ik.



ik laat nog weten:)



thnx voor alle antwoorden!!



heb net even de stekker nog eens losgehaalt, het zwarte draadje was losgeraakt die zit weer vast maar het was neit het defect… ik heb de vraag voorgelegt bij een zogenaamt ‘klusforum’ daar stonden meer van deze vragen, wellicht weten ze me daar te helpen.





Mocht er iemand zijn die met wat foto’s van de stekker, aansluiting in de kookplaat en de sticker ervan me meer kunnen helpen laat me weten, ze zijn geupload

orginele bon e.d. hebben we



-edit-

mooimooi, heb ze even gebelt, de garantie loopt verder zolang ik de aankoopbon maar heb. de kookplaten worden altijd geleverd zonder stekker gezien elke woning anders is in fases e.d. dus er moet een gecertificeert persoon komen die dat kan doen. maar dat gedeelte valt niet onder garantie…

maar heb ik dan net het gelukje dat mn vader dat mag doen gezien hij ervoor geleerd heeft en dat dus wel mag verrichten:)

scheelt weer geld aan een monteur :mrgreen:

de kookplaat doet het weer maar er is iets veranderd met de fasen want als ik em nu op maximaal doe (stand 6 ) dan knalt me de zekering eruit. dus even langer tijd nemen voor het koken, volgende week komt paps weer even langs