Galkolieken/ verwijderen Galblaas

Ik heb ook 4 sneetjes.

Ik heb er ook vier

Nou voor 4 kleine sneetjes doe ik 't hoor. Gelukkig nog steeds geen koliek gehad maar ben nu zo voorzichtig met eten. Heb wel vaker zeurende pijn (lijkt een aanloop naar een koliek maar het zet gelukkig niet door).

Donderdag bij de anestesist geweest en bloed moeten prikken als alles prima is wordt ik binnen nu en 4 weken opgeroepen en dan kan ik de week erna geopereerd worden. 1 Nachtje blijven en dan zou het goed moeten zijn. Hopelijk met net zo’n goed resultaat als bij jullie !!

:-*

Gisteren de oproep van het zkhs ontvangen, 27 april wordt ik geopereerd.

Spannend zeg.

Heel spannend, maar het komt allemaal goed :-*

Vanmiddag telefoon gehad van het zkhs, ze hadden een gaatje, woensdag om 11.00u mag ik me melden en dan is het zover.

Heel veel succes!

Heel veel succes ook van ons :thumbup:

(ik had geen drain en 4 sneetjes, maar zo te lezen hebben er toch meer 4 :smiley: )

Dat is al snel!

Heel veel succes/sterkte/beterschap/etc. :-*

hoe is je operatie gegaan?

Ik ben een mede maandmama van Donna…

De operatie is redelijk gegaan,ze was al snel weer thuis en had wat pijn nog dus kon nog niet lekker achter de computer zitten…

Jullie zullen binnenkort wel van haar horen!

Hee dames,

Even een berichtje van mij.

Ik ben weer thuis, heb nog flink buikpijn en pijn aan m’n ribben en schouder (zou d’r bij horen). Ben ook nog erg moe maar word hier top verzorgd !

kopie

Donna de pijn in je schouder word veroorzaakt door het gas dat ze in je buikholt ehebben laten lopen, na deoperatie blijft er altijd wat achter en dit trekt naar het hoogste punt, je schouders dus…

Ik hoop dat je snel weer een beetje opgeknapt bent :-*

Lief dat jullie aan me denken en bedankt dat je m’n berichtje ook hier even door hebt gegeven Sas. :-* .

De operatie is goed verlopen en ik mocht na extra bloedprikken donderdagmiddag naar huis. Bloed moest extra gecontroleerd worden ivm afwijkende lever en galwaardes. Maar toen alles binnen de ‘perken’ was mocht ik naar huis.

Heb nu nog wel flink buikpijn (vooral onder m’n navel) en ben best goed moe. Krijg hier helaas dus niet zoveel rust als gehoopt omdat onze dame ook al vanaf vrijdag ziekies is. :frowning:

Slapen gaat redelijk omdat ik nog niet op m’n zij kan liggen en alleen op m’n rug, en da’s nou net niet m’n favoriete houding.

Ga maar weer eens proberen een dutje te doen, deste eerder zijn we weer helemaal de oude !

:-*

Beterschap meissie :-*

Dat je niet op je zij kunt liggen heb ik ook ruim een week gehad, denk maar zo: het ergste heb je nu gehad, vanaf nu gaat het elke dag een stukje beter.

Fijn dat de operatie goed verlopen is, ik heb na die operatie 1 maand niet op mijn buik en zij kunnen liggen, maar dat kwam ook omdat ik heel veel pijn had omdat ze door heel wat verklevingen hadden moeten snijden bij de operatie.

Heb je geen hulp in huis om voor je kindje te zorgen? Mij werd gezegd dat ik na die operatie 6 weken rustig aan moest doen zodat ik het snelste hersteld zou zijn. Mijn schoonmoeder heeft toen overdag de zorg overgenomen voor mijn kindjes en het huishouden. 's avonds was mijn man gewoon thuis, heb toen goed kunnen uitrusten en was weer vrij snel de oude.

Beterschap nog!

Ik had dit topic nog niet eerder gezien!

Wat een herkenning!!! Ik ben feb 2007 van mijn galblaas afgeholpen. Ook aanvallen gekregen na de bevalling en een ontsteking aan de alvleesklier (gelukkig geen acute). Na hersteld te zijn is de galblaas verwijderd via een kijk-operatie. Hij bleek ontstoken te zijn dus ze waren er op tijd bij…

Ik vond het herstel best heftig! Had het me anders voorgesteld denk ik… Ik had gelukkig hulp, en ben 4 weken lang ontzetend moe geweest.

Maar ben reuzeblij dat ie eruit is! Heb nergens last van en kan alles eten!!

Ik hoop voor iedereen die er last van heeft, dat ie er snel vanaf geholpen wordt!