galajurk

Ik hoop dat ik hier op het juiste adres ben met deze vraag, en anders moet hij maar verplaatst worden :wink:



Weet er iemand een goede en betrouwbare website waar je online een gala/cocktailjurk kan bestellen?



Alvast bedankt!



Groetjes

Bij peek en kloppenburg kun je goedkoop mooie jurken kopen. Ze hebben alleen geen webshop.



Miss bij de whekamp?

otto?

Bonprixx!

suitsyouwell

****



Ik heb mijn trouwjurk (was een galajurk) in de winkel zelf gekocht. Echt een mini winkeltje maar super aardige mensen.

Ik zie dat ze hun assortiment ook flink hebben uitgebreid.



Edit beheer commerciële link verwijderd

Welke maat heb je? Mijn vriendin heeft nog een mooie rode galajurk welke zij wil verkopen. Is maar 1x gedragen. Ik geloof dat het maatje 40 is uit mijn hoofd maar dejurk bestaat uit 2 losse delen. Bovenstukje en een wijde rok

ik heb er vorige week 1 gekocht bij peek en kloppenburg… had de hele stad afgezocht… dat was de laatste winkel en toen had k 3 jurkjes waar ik niet uit kon kiezen :oops:

Goed idee, ik ga ook eens bij peek en kloppenburg kijken.

Heb wel een aantal websites gevonden, maar wil graag de jurk in het echt zien en passen.

Ik heb zelf een prachtige jurk van de wehkamp site gehaald. Is van C&A in 2 kleuren en 2 maten laten komen. Thuis lekker op je gemakje passen. Prima! Was er 1 met laagjes in een soort ja, glansstof, goudkleurig.



Maar idd peek en cloppenburg heeft vaak gala outfits… en sommige C&A’s verkopen ook partyjurken etc…



ik zie nu bij de H&M ook veel feestjurken… meer van die strapless… maar erg feestelijk…



succes

Idd peek en kloppenburg. Hebben een uitgebreid assortiment gala en cocktailjurkjes

Idd peek en kloppenburg. Hebben een uitgebreid assortiment gala en cocktailjurkjes





Ik ben er vorige week geweest en idd wat een prachtige betaalbare jurken.

Ik ga er zeker slagen voor onze trouwerij :mrgreen:

Mijn trouwjurk:







99 euro, P&C!!!

heineshop met het bekende ervoor en erachter

Ik heb een hele mooie zwarte lange galajurk bij de wehkamp vandaan gehaald.

Voor 39 euro :thumbup:

Als je een rondje draait zwiert hij heel mooi mee :inlove:

Nog een maandje wachten en dan mag ik hem aan :thumbup: