Ik had met een paar maanden ook oorbellen… cultuurding… :mrgreen: Mijn moeder is van een woonwagenkamp, daar is dat ook heel normaal… Mijn papa is Portugees en ook daar is het heel gewoon…
Ik had geen keusssss hahahahahaa…
Toch krijgt mijn dochter, nu 5 jaar geen gaatjes in haar oren… Gewoon, omdat ze het er nog niet over heeft… als ze dat wel wilt… krijgt ze ze van mij… :inlove:
Heb trouwens gehoord dat piercen veel hygienischer schijnt te zijn…
Logisch ook eigenlijk…
Maar het lijkt me voor zo’n kleintje wel eng…
@faizaa wrote:
Ik had met een paar maanden ook oorbellen… cultuurding… :mrgreen: Mijn moeder is van een woonwagenkamp, daar is dat ook heel normaal… Mijn papa is Portugees en ook daar is het heel gewoon…
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was maar ik was ook niet zo oud. Inderdaad cultuur ding (pa ook portugees). Bij mijn ouders liggen ook nog steeds hele schattige nijntje oorbellen :P.
Ik weet niet wanneer ik Hail ze ga ‘geven’ misschien met 2 misschien later.
Bij mij was het vroeger ook echt drama eigenlijk had ik ze een paar dagen niet in waren m’n gaatjes gelijk dicht. toen heeft m’n vader het een keer gedaan DAT NOOOIIITTT MEER!!!
Tegenwoordig heb ik ze nog nauwelijks in (omdat hail steeds aan m’n oren trekt dan :mrgreen: ) en blijven ze gewoon open, soms moet ik wel wat harder duwen maar hoef ze niet meer opnieuw te laten schieten
Volgens mij was schieten vooral een taboe met plekker met kraakbeen (neus of oorschelp) etc zou onstekingen veroorzaken?
Bij mij was dat iig niet zo heb het alle 2 gehad en geen onstekingen die in m’n oorschelp zit er nog steeds in die in m’n neus was er na 1 of 2 weken al uit omdat ik er aan bleef fruniken en op een gegeven moment was ik dat ding kwijt :mrgreen:
ow en om OT te blijven…
alle 2 tegelijk veel beter en inderdaad letten op de markeringen
@Dynasty wrote:
@faizaa wrote:Ik had met een paar maanden ook oorbellen… cultuurding… :mrgreen: Mijn moeder is van een woonwagenkamp, daar is dat ook heel normaal… Mijn papa is Portugees en ook daar is het heel gewoon…
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was maar ik was ook niet zo oud. Inderdaad cultuur ding (pa ook portugees). Bij mijn ouders liggen ook nog steeds hele schattige nijntje oorbellen :P.
bij mijn ouders thuis liggen nog steeds 'heel schattige' :roll: :mrgreen: gouden oorbellen van wel een kilo per stuk.. zo groot als een traktorband en mijn gaatjes zijn gewoon doorgezakt.. :shifty: heb jaren geleden nieuwe gaatjes laten schieten en mijn woonwagen status achter me gelaten en nu kakker pareltjes erin gedaan hahahahaa.. wat een stap he, op de maatschappelijke ladder.. :lol: