Gaatjes boren

Ik heb een wortelkanaal behandeling gehad en niets van de verdoving zetten gevoeld.

Ook een keer een klein gaatje zonder verdoving laten boren dat deed geen pijn, ik was wel bang voor de pijn die misschien komen ging dus zat niet gemakkelijk…

Bevallen is pijnlijker :wink:

Afhankelijk van het gaatje laat ik wel of niet een verdoving zetten.

Een verdoving duurt lang voordat hij uitgewerkt is, en op bepaalde plaatsen in je onderkaak is dat heel vervelend. Maar dan dus meestal wel noodzakelijk helaas.

@Kittycat wrote:

Bevallen is pijnlijker :wink:

Ik beval liever 100 keer dan dat ik bij de tandarts zit. :oops:

Serieus :shock: Ik niet hoor, doe mij de tandarts maar.

Nou ik ben geweest, en het is geboord/gevuld… zonder verdoving :mrgreen:

Toen ze door de 1e glazuurlaag heen was, werd het wel gevoelig ja, maar nog wel gewoon te doen zonder verdoving. Was blij achteraf dat ik geen verdoving heb laten zetten, dat was de moeite niet geweest. Eenmaal gevuld en nog in de stoel liggend, voelde ik al niets meer. 8)

@Kittycat wrote:

Serieus :shock: Ik niet hoor, doe mij de tandarts maar.

En dat zonder pijnbestrijding (dus geen ruggenprik).

Maar goed ik heb echt een angstfobie voor de tandarts (heb een traumatische gebeurtenis meegemaakt bij een tandarts, die later dus de HORROR tandarts genoemd werd).

@Kwakje wrote:

@Mam van 2 wrote:
ik vind boren vreselijk irritant.

Het doet niet zeer ( tenzij hij heel diep moet boren ) maar het is vooral irritant.

Dat getril en rotgeluid .

Ik heb nooit verdoving. Die spuiten doen verrotte zeer ! En het boren is echt zo gedaan , nogmaals zonder pijn !

Ik heb 1 x verdoving gehad met het verwijderen van mijn verstandskiezen en ik leek wel een boxer zo liep ik te kwijlen omdat ik zo’n dood gevoel had in mijn mond…en halve gezicht :S

:lol:

Maar echt een gaatje boren is a piece of cake !

Tot dat de tandarts in je tandvlees boort… zonder verdoving. :silenced: :sick:

dat is dus echt mijn egste nachtmerrie

Die van mij ook, en die kwam nog uit ook… :wall: :wall: En zegt de tandarts heel dood gewoon: ik heb in het tandvlees geboord en als het zeer gaat doen dan moet ik een wortel kanaal behandeling gaan geven. :shock: :shock: :shock: