Hoe is het gegaan bij de kinderarts. Heeft hij je een beetje gerust kunnen stellen?
Ja ben ook wel erg benieuwd… :think:
even omhoog voor iemand.
Sorry, sorry, sorry, dacht toch echt dat ik al gereageerd had. :oops: (zwangerschapsdementie…)
We zijn bij de ka geweest en zij dacht dat het geen open ruggetje zou zijn, aangezien het erg laag zit. Daar zit alleen nog maar een staartbeentje en geen ruggemerg. Wel vond ze het vocht gek, dus we hebben een echo gehad. Deze was helemaal goed er was geen verbinding te zien met zijn ruggemerg.
Wat het dan wel is…? We moeten eind november terug naar de ka omdat ze ook een hartruisje hoorde, dus dan gaan wwe verder praten wat te doen. Waarschijnlijk gaan we niets doen, de ka had het nog over een mri maar dan moet hij onder narcose en daar vind ik hem nog te klein voor.
Groetjes M.
Nynke heeft het ook, disndag bij het cb zag de arts het.
Ze heeft ons niet doorgestuurd, we moeten nu id wel opletten of er geen vocht of troep uitkomt.
Tot nu toe is dat niet gebeurd, dus ze dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar toch…
Fijn dat er bij jou wel naar is gekeken, geeft toch meer rust lijkt me, helemaal omdat het er goed uitziet!
Ik heb zitten googlen op Dimpel, maar kom er werkelijk niet uit :think:
Amy heeft ook “iets” boven haar bilnaad. Een soort deuk is het meer :think:
Ik weet nog wel dat de VK er heel lang en goed naar heeft zitten kijken na haar geboorte, maar er is niks over gezegd, dus eigenlijk hebben we er nooit wat mee gedaan…
Maaike had ook een putje boven haar billen. Maar ze was erg dun bij de geboorte en daar had het mee te maken, want zodra er een beetje vet op haar botjes kwam, verdween het putje.
Ja, maar dit is een putje, met daarin echt een gaatje.
Zo’n putje is normaal volgens mij, maar een dimpel is echt een gaatje in het putje zeg maar. Lastig uitleggen!
weet je ondertussen al meer???
mijn ventje heeft al vanaf de geboorte een gaatje op zijn oor! :shock:
af en toe als we het uitdrukken komt er een witten substantie uit. waars. zwitsalcreme :oops: …
volgens het CB is het iets blijvends en moeten we het wel in de gaten houden op ontstekingen…
klinkt dit iemand bekent??
Gaatje in het oor ken ik niet, maar goed in de gaten houden dan!
Mijn zusje haar vriend is kinderarts (bijna) en die heeft even gekeken, en zag meteen dat het mooi dicht is!
Waarom die cb arts dat niet zag, geen idee, maar hij zag het meteen, en dit kan dus totaal geen kwaad :thumbup: