Morgen naar het cb om Lev te laten wegen.
De laatste dagen is hij nogal huilerig en wil veel aan de borst, maar ik heb het idee dat hij niet voldoende krijgt nu.
Zijn ontlasting was gisteren groen bij elke luier, nu trouwens weer mosterdgeel, maar vond ik niet zo fijn
Zo, heb ik weer even gezeurd
Klinkt als een regeldag: dan is de ontlasting anders en wil je kind heel vaak aan de borst, maar misschien kan een ander een duidelijker antwoord geven?
@miranda79 wrote:
Klinkt als een regeldag: dan is de ontlasting anders en wil je kind heel vaak aan de borst, maar misschien kan een ander een duidelijker antwoord geven?![]()
Nou nee, want zo klonk het voor mij ook! Hoe gaat het verder met het drinken? :hug:
Redelijk. Ik kan me echt voorstellen dat mensen er mee stoppen hoor…
Hij is gewoon altijd een beetje traag, of hij nou klaarwakker is of net wakker of nog half in slaap, maakt niet uit. Hij drinkt eerst superenthousiast en dan gaat hij rommelen, beetje kijken, dommelen, aan de tepel trekken (die kunnen lang worden zeg :mrgreen: ), dan weer sabbelen, weer even drinken, en zo zijn we soms eindeloos bezig.
En de andere keer drinkt hij wel goed. Ik heb m nu een paar keer een flesje afgekolfde melk gegeven omdat meneer bijna door het lint ging, en toen was hij rustig en was het goed. Honger dus.
Oh ja, over zuigbehoefte, iemand nog een tip…?
Hij kokhalst van een speen, en wil alleen mijn pink (en niet die van papa of van anderen). Hij kan duimen maar als hij bozig is, dan krijgt hij dat ding niet in zijn mond.
Temperamentvol mannetje hoor maar wel lief :inlove:
:think: Had hij tóch een leeuwtje moeten zijn 8)
Tja ik denk iig ook een regeldag(en)…
Heb je wel eens een korte speen geprobeerd,die van Avent of dat andere rare merk…met die gekleurde stukken eraan en zo een dop…hoe heet dat nou…M’am ofzoiets?! :eh:
Die zijn iig kort…maar Celiza moest ze ook niet en mijn pink kreeg ze niet…dan zit met je pink én (.) aan de beeb vast :shifty: leek mij niet zo handig…
Dan gaf ik liever de (.) :mrgreen:
ik sluit me aan bij voorgaande reacties wat betreft het drinken.
Quinten heeft ook veel zuigbehoefte, wij zaten dan ook met onze pink in zijn mondje… Maar ik begon wel te merken dat Q. daarna de borst slecht pakte en heel onrustig dronk. Dus zijn we gestopt met onze pink en sindsdien drinkt hij super.
Na een paar dagen werden we wel gillend gek want zijn zuigebehoefte bleef en die werd niet meer vervuld, dus ging meneer huilen.
Toen zij wij aan de speen begonnen, de enige die Q. wil hebben zijn idd die van Avnt en die van difrx, maar dan die rechte… dus niet de dental.
Mss is het bij Lev ook zoiets???
ook ik sluit me aan bij de rest,
anne wil zelfs geen flessespeen in haar mondje dus heb jij mazzel dat Lev dat wel accepteert;)
Anne kokhalst van mijn pink van een speen en van een flessespeen
:-*
Ook ik sluit me aan bij de vorige dames wat drinken betreft en verder heb ik ook geen opbeurende berichten;
Nynke wilde ook geen speen, wel vijf verschillende geprobeerd (ook met vit. D druppels erop, maar dan lanceerde ze dat ding evengoed als de druppen eraf gesabbeld waren, na een paar tellen dus :roll: ), maar ze had ook een enorme zuigbehoefte. Ze deed in het begin nog wel haar duimpje in de mond, maar ook dat was snel afgelopen. Kortom, geen zuigbehoefte-bevrediging voor onze dame. Ach, na een paar maanden is het wel over :shifty:
Moet eerlijk zeggen dat ze idd de (.) wel misbruikte… maar ja, dan verander je zo in een wandelende speen en dat is ook niet de bedoeling hè!
Het gaat erg goed met de bv, te goed…
In 2 weken is hij meer dan 800 gram aangekomen. Ik heb m teveel gegeven op momenten dat ik dacht dat hij honger had (was ook nav een opmerking in een ander bericht, dat het klonk als een kind met honger).
De wijkvp heeft hem ingebakerd en hopla, meneer was kalm.
Hij leek ineens weer blij. De gastouder heeft net een swaddle me meegegeven dus daar gaat hij vanavond maar in en ik heb van de wijkvp een paar boekjes van Ria Blom meegekregen dus ik zal mijn best eens doen op een soort van ritme in de dag.
Verder moet ik chocola en melk achterwege laten :twisted: Helaas, maar even zien of het effect heeft.
En ze komt woensdag even thuis langs om te kijken hoe het nu gaat.
Kwam best opgelucht thuis, veel info gehad, maar ik voelde me wel goed geholpen daar. :thumbup:
Hey, wat fijn zeg! Toch flink aangekomen én je hebt veel bruikbare tips gehad! EN wat netjes dat er iemand nog komt om het later te bekijken, hoe het gaat :thumbup: