:evil: :evil: :evil: :evil: Ik ben weer “ongi” als jullie zeggen!!! (ook NOD zeggen jullie maar ik weet niet wat dat is???)
En het ergste, ik kan niet stoppen met zwangere vrouwen te zien! grote buiken overal
Ik denk nog niet dat wij een probleem hebben (wij zoeken baby sinds januari, raakte zwanger de eerste maand maar had 1 miskraam in februari… maart moesten wij even wachten en sinds april… NIETS!), maar het is zo frustrerend!!! :wall: :wall: :wall:
Sorry ik moest even een beetje huilen
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ik treur met je mee , ik kan niks anders voor je doen dan alleen maar het beste te wensen en dat je hopelijk toch snel een ander berichtje kan plaatsen !!
@Lucia wrote:
:evil: :evil: :evil: :evil: Ik ben weer “ongi” als jullie zeggen!!! (ook NOD zeggen jullie maar ik weet niet wat dat is???)
En het ergste, ik kan niet stoppen met zwangere vrouwen te zien! grote buiken overal
Ik denk nog niet dat wij een probleem hebben (wij zoeken baby sinds januari, raakte zwanger de eerste maand maar had 1 miskraam in februari… maart moesten wij even wachten en sinds april… NIETS!), maar het is zo frustrerend!!! :wall: :wall: :wall:
Sorry ik moest even een beetje huilen
Hoi lucia,
NOD = niet ongi dag
groeten zomer :vlinder:
Lucia, wat een rotgevoel meis :hug:
En je wordt er - als je erop let en dat doe je nu natuurlijk - ook continu op de een of andere manier mee geconfronteerd.
Zeker na een MK. Ik had die ervaring in juni en wilde persé gelijk opnieuw zwanger raken. Dat gebeurde niet en nu zit ik in de tweede ronde erna. Gelukkig heb ik er nu alweer minder moeite mee. Het komt vast wel goed. Het is tenslotte al een keer ‘raak’ geweest probeer ik dan maar te denken.
Veel sterkte en hopelijk volgende ronde meer succes :thumbup:
Dat je nod een echte nod mag zijn (Niet Ongesteldheids Dag )
Ha ha, ik deed zo lang over het typen van mijn bericht dat er al voor mij was gereageerd. Ach ja, nu ben je in ieder geval op de hoogte :lol: