PÉ hier ging het ook ongeveer net zo.
Alleen kreeg ik de paraktische info week 2 :lol: .
We moesten wel een intakeformulier invullen maar die heeft volgens mij nooit iemand gelezen.
Ik verwachte ook een soort intakegesprekje, had ik wel normaal gevonden (doen we op mijn middelbare school ook).
Juf kwam na 4 weken ofzo al op huisbezoek maar vroeg toen ook helemaal niks, terwijl er wel bijzonderheden in de intake stonden. Dat vind ik dan slordig persoonlijk. Dan denk ik waar vul je het dan voor in?
Maar ik moet zeggen dat juf nu bij het brengen wel altijd tijd heeft als ik iets wil melden.
Nu heb ik genoeg te klagen over school.
Maar hier is het zo dat je ruim optijd de wendagen door krijgt waarop je kind mag komen en op die wendagen word je gevraagd als ouder om met je kindje 10 minuten voor aanvang van de les te komen zodat Juf tijd heeft voor jou en je kind.
Dan word er ook verteld door welke uitgang je kind komt, dat het nog een luizenzak zou krijgen met naam en alles.
Dus wat dat aangaat vond ik het hier wel heel fijn gaan eigelijk.
Maar het kan dus duidelijk ook heel anders :shifty:
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik hou hoop
Het wennen schiet er een beetje bij in, omdat hij in de zomervakantie jarig is en daarna direct start.
Hopelijk is na de zomer wel meer aandacht.
@Pé wrote:
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik hou hoop
Het wennen schiet er een beetje bij in, omdat hij in de zomervakantie jarig is en daarna direct start.
Hopelijk is na de zomer wel meer aandacht.
Direct na de zomer is sowieso anders… dan zijn de klassen vaak weer een stukje kleiner omdat er kindjes door zijn naar groep 2 dan wel 3.
Hier hebben onze beide kids niet gewend.
De oudste was ook jarig in de zomervakantie en de jongste is van januari. Ik zag eigenlijk zelf niet zo het nut van 1 of 2 ochtenden wennen :shifty:
Of je nu eerst 2 ochtenden went en het daarna echt noemt of gewoon de eerste 2 ochtenden die voor het echie zijn als wennen beschouwd… nieuw is het toch wel.