gaaaaaaaaap

Tigo had zijn schoen gezet gisteren en vanochtend natuurlijk vroeg (6uur) wakker. Er zat de disney versie van het spel “wie is het” in…

Dus 3x raden wie er vanochtend om 6uur “wie is het” zat te spelen…



gaaaaaaaaaaaaaaap

Hahaha, da’s weer eens wat anders dan om half zes met een wakkere dame. “Mamma, ik wil NU drinken!”



En wie was jij? :mrgreen:

assepoester… maar zo voelde ik mij niet :smiley:



koffie doet wonderen trouwens :wink:



Ik weet nu al dat ik mij vanmiddag een ongeluk sta te strijken. Mijn schoonouders komen wat sinterklaas kadootjes brengen die perongeluk bij hun zijn afgeleverd (ow die pieten zonder veren toch). Daar zit een megaverpakking strijkkralen bij :slight_smile:

Hahaha leuk toch? Maar wel erg vroeg! :smiley:

pfpf ik heb dat hier ook… Ikben blij als deze periode weer voorbij ishoor… Hoop ik weer wat meer rust te krijgen



celes

:lol: Sterkte maar vandaag dan :hug:

O ik lees net dat je mag strijken vandaag. Maar misschien een blonde vrag, wat zijn strijkkralen dan? :oops:

@Stephie wrote:

O ik lees net dat je mag strijken vandaag. Maar misschien een blonde vrag, wat zijn strijkkralen dan? :oops:




:lol:

Kraaltjes die je in/op/om een vormpje legt en als je er dan met een strijkbout overheen gaat (wel een bakpapiertje ertussen :-)) blijven ze allemaal aan elkaar plakken. Kan je leuke vormpjes maken…



ja dat is makkelijker dan uitleggen haha