Ga Mateo morgen inschrijven voor de kleuterklas...

Vind het zo leuk en spannend. Ben natuurlijk wel wat vroeg, maar je kan bij de vrije school niet vroeg genoeg zijn…

En ook al heb ik er zelf heel lang opgezeten, vind ik het toch leuk om rondgeleid te worden…

:mrgreen:

Spannend hoor. Het is toch weer een mijlpaal vind ik.

Ik heb Aidan vorige week ingeschreven voor de Peuterspeelzaal en dat vond ik ook wel spannend, ik heb het volgens mij aan iedereen verteld :smiley: .

Veel plezier!

Ben je al geweest, Marlous? Hoe was het? Is het nog zo als jij je herinnert?

Leuk hoor lief! Ben je al geweest? En hoe was het?

Ja Marlous hoe was het

Hallo, ik ben geweest hoor…

Veel jeugdsentimenten…Werd er helemaal emo van…

Ik was te vroeg dus stond ik op het schoolplein te kijken naar al die ouders die hun kinderen ophaalde…Ik ben ook zo’n ouder…Jeetje, schiet weer vol…Vreemd…

Maaaaaaaaar, ik vond het wel echt HEEEEEEL ERG antroposofisch…

Ik schrok er toch een beetje van…

Er zaten ook allemaal van die moeders tussen, waarvan ik dacht, ooo nee…

Ik heb hem dus niet terplekke ingeschreven want wilde het eerst met Mark nog een keer bespreken (hij heeft het niet zo op de vrije school)…

Maar we zijn het er allebei over eens dat we de vrije school de beste basis is voor een kind…

Dus, Geert Groote School, here Mateo comes…

:dance: :dance: :dance: :dance:

Leuk hoor! Ik ben heel benieuwd over 2 jaar… Ik ga binnenkort ook eens aan de gang voor Jaden!

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet verdiept in een school voor Sander. Sander is -net als Mateo- nog geen twee jaar…

Marlous, wat houdt dat in: vrije school? Ben erg benieuwd waarom jij daar zo’n voorstander van bent…

SLIK ik heb dave direkt na zijn geboorte in geschreven voor de basisschool…

HAHAHA hier heb je zulke lange wachttijden…een paar jaar terug moest je bijwijze voor je zwanger was al inschrijven…

maaruh…hebben jullie nu toch voor die school gekozen…ondanks je twijfel gevoelens???

ik heb Christel ook ingeschreven voor de basisschool over 2 jaar mag ze ze gaat naar de rk basisschool :lol: :lol: