G.C.B.

Ik, die nooit series kijkt en tot op heden nergens echt warm voor liep, heb afgelopen maandag naar Good Christian Bitches zitten kijken en me kostelijk vermaakt. Dus… wie kijkt ook?

Ben benieuwd hoe lang het mij blijft boeien, want bij Grey’s haakte ik na 1 seizoen af en series als Lost en zo vind ik te ver gezocht en te science fiction om leuk te zijn.

Dit is een beetje Dynasty/Dallas mixed with sex in the City… me like :thumbup:

Nou, deze wilde ik ook gaan volgen ware het niet dat ook deze serie alweer gecancelled is dus ik begin er niet aan.

Terra Nova heb ik bijvoorbeeld gevolgd en Pan Am en dat was na 1 seizoen klaar terwijl ik ze mooi vond :thumbdown:

ik kijk ook , heerlijk zo over the top ! :lol:

Ben gaan kijken omdat satc echt mijn favo serie was en gezien dit van dezelfde makers is wilde ik het een kans geven.

heerlijke tv ! :mrgreen:

Wij kijken ook, zijn sowieso wel van de series op net 5. Vond her wel leuk :mrgreen:

Wij kijken ook :smiley:

Ik kijk ook! Vond het vooral fijn dat er twee afleveringen achter elkaar kwamen dan zit je er lekker in :thumbup: .

Melanie hoe bedoel je gecancelt? Ze hebben alleen serie 1 aangekocht oid? :shifty: Dan moet ik nl mijn man aan het werk zetten… :angel:

Heb onwijs gelachen! De meeste series dan zit ik ondertussen nog 2 andere dingen te doen…nu heb ik zitten kijken dat zegt veel. :lol:

Nee onze fijne Net 5 heeft een serie aangekocht die niet meer gemaakt word, dat is lekker goedkoop en zo :frowning:

och… nou dat is perfect voor mij :angel: Ik haat oneindige series… iedereen NU NOG lyrisch over grey’s bijvoorbeeld… en ik ben dus echt na 1 seizoen al afgehaakt. Dus 1 seizoen GCB… lijkt me heul prima… :mrgreen:

Je weet niet wat je mist, ik wacht met smart op de terugkeer van Grey’s :inlove:

Ik kijk ook naar deze serie. Voorheen volgde ik al Sitc en Desperate Housewives.

Melanie, ik weet wel wat ik mis… een serie die mij niet kan boeien… :wink:

Doorgaans is mijn grootste probleem dat ik bij het volgen van een serie het gevoel heb ervoor te moeten thuisblijven. Iets wat mij sowieso al tegen de borst stuit. Ik ben gek op series als Criminal Minds, juist omdat elke aflevering (enkele duo episodes daargelaten) op zichzelf staan. Voor mij is de tv een item ter vermaak als ik tijd over heb, niet iets wat mede deel uitmaakt van mijn dagplanning. Ik blijf nergens voor thuis en bepaal ter plekke als ik ga kijken, wat ik dan ga kijken… :wink:

Oh maar ik bepaal zelf ook wanneer ik iets kijk, een hele ruime online videotheek zeg maar :mrgreen:

Heb maandag heel lang zitten kijken, eerst vond ik het leuk, maar het werd steeds flauwer jammer genoeg. Met de thema’s kun je heerlijke series maken denk ik. Er zaten wel grappige christelijke verwijzingen in maar ik hoef dat niet wekelijks op mijn scherm…

Oi overdreven Hollandse zuunigheid dus. :evil: Ik had dus ook echt het idee dat ik van deze serie prima losse afleveringen kon kijken. Dat komt niet vaak voor, de meeste moet je toch echt volgen anders sta je telkens te kijken wie wie nu toch is omdat er 3 karakters ondertussen uit de serie zijn en er 4 nieuwe voor terug zijn. Miniseries kan ik nog handelen… :oops: en zelfs daar is het vaak zo dat we dan 1 aflevering minimaal opnemen om het echt te kunnen volgen.

Nu ja beetje jammer maar dan kijken we wat we krijgen en is het daarna over. Dan volgen we weer de usual dingen als de containerbiedseries ed. :mrgreen: GHI en zulks.

Ik kijk ook! Ik neem het gewoon op en kijk wanneer het me uitkomt. Dat doe ik met veel series (tenzij ik toevallig thuis ben).

Maar hoor ik nu dat het na 1 seizoen al weer stopt? Jammer.

volgens mij was gisteren de laatste aflevering. ik heb alleen niet gezien hoe het eindigde. vind het wel jammer, was een leuke serie! en een welkome vulling op het kansloze tvseizoen.

Ja gister was de laatste…

Het einde;

De priester zoent met Amanda

Vond het ook een leuke serie. Jammer dat het alweer de laatste was.

en vergeet niet dat ripp een dochter heeft…