furby

Iemand al ervaring met de nieuwe furby?

Ik ben een beetje huiverig voor het veranderende karakter als je er een tijd niets mee doet. Oudste wil er heel graag 1 en kan er evt 1 overnemen van iemand die er dus niets mee doet en met korting zijn ze nu ook een stuk goedkoper.

Wie heeft er 1 en hoe bevalt ie?

Ik heb twee collega’s, beide met een dochter van net 6, beide hebben een furby voor hun verjaardag gekregen. En beide zeggen ze er gek van te worden. Niet alleen de mama’s, maar ook de dochters.

Thanks, zoiets hoorde ik dus ook al… van wie ze m over kan kopen, die deed er niets meer mee en dan werd ie dus echt soort van chagrijnig. Ik begrijp dat je hem ook niet uit kan zetten… hmmm…

Mijn oudste dochter 5,5 wil er ook graag 1. Ze vind ze prachtig en is er niet bij weg te slaan in de winkel. Maar hebben besloten om er toch geen te kopen, ik denk echt dat het leuk is voor een tijdje. En dat heb ik ook regelmatig gehoord dat als je er een tijdje niets meer doet dat ze dan niet altijd even leuk zijn.



Maar ik denk dat het vanaf 7 jaar een erg leuk cadeau is.

Fur real friends vind ik nu wat geschikter!

wij hebben hem ook, althans mijn zoon van 8



Ik vind het een verschrikkelijk ding.

zoon heeft er welgeteld 2dgn mee gespeeld en nu staat het dure ding in de kast.

je kunt hem idd niet uitzetten,



hier staat ie in de kast en dan gaat hij uiteindelijk slapen

@romata wrote:



Maar ik denk dat het vanaf 7 jaar een erg leuk cadeau is.

!




Leuk cadeau??? Ik vind het een belachelijke prijs voor zo’n speelgoed ding! Voor die prijs kan ik veel leukere kadoos verzinnen :wink:

En dan wordt dat kreng nog chagrijnig ook als je er niet mee speelt???

Voor dat geld had het wel met een zonnig humeurchip mogen worden geleverd, of een resetknop!

Ik vind Furby’s creapy… hier komen ze er niet in… vind ze niks met spelen te maken hebben, meer met een soort chuckie like huisdier… je moet er dagelijks goed voor zorgen anders word het een chuckie… brrrr… er is een reden waarom kinderen van 7 of 8 nog geen kinderen kunnen krijgen, omdat ze de verantwoording voor zorg nog niet 24/7 aankunnen… dus waarom iemand iets verzint waar wel 24/7 voor gezorgd moet worden, waar verantwoordelijkheid voor word geeist… beats me…



Geen Furby dus… :thumbdown: