Fruit mee naar school

@Marion wrote:

Ik doe een geschilde appel in partjes in een boterhamzakje en doe dat in zijn trommeltje. Wordt niet bruin hoor!

Hier net zo!

Ik vind het ook zo vreemd. Ma.teo is nu al in de 3e echte schoolweek…

Hij wordt zo groot (en bijdehand) :shock:

Ik doe trouwens ook wel eens een ongeschilde elstarappel. Dat zijn van die kleintjes…Vind hij stoer om te eten ipv partjes…

Hij krijgt ook een stukje kaas oid mee voor in de ochtend.

@Madre wrote:

Ik vind het ook zo vreemd. Ma.teo is nu al in de 3e echte schoolweek…

Hij wordt zo groot (en bijdehand) :shock:

Hier ook hoor, zal het aan de geboortemaand liggen? :mrgreen:
Thijs wil al alleen naar huis lopen :shock: , ja als je 6 bent ofzo zeg ik dan maar.

hier een blokje kaas exta in de broodtrommel voor tussen de middag :wink:

Daar ligt het vast aan… :lol: :lol: :lol:

Hij kan ook sinds een week zijn naam schrijven he…En krijg echt mooie kunst mee naar huis…Echt gaaf allemaal. Maar die dingen die hij blijft uitkramen. Ze worden zo groot, maar zijn stikum nog zoo klein…

Wij wonen tegenover de school, hij moet een fietspad en een brug over en dan is hij thuis. Maar ik haal hem gewoon op hoor, hij mag nog niet zelf…

Appel, banaan, peer, pruim, kersen, druiven, worteltjes, ze krijgen hier echt van alles en nog wat mee :slight_smile: Zijn gelukkig allebei ook gek op fruit…

@Marion wrote:

Ik doe een geschilde appel in partjes in een boterhamzakje en doe dat in zijn trommeltje. Wordt niet bruin hoor!

Hier net zo!

soms wil ze neit alles opeten en blijft de appel zelfs liggen tot in de middag als ze thuis is ( ze slaapt nog elke middag) en zelfs dan niet bruin hoor.

Overigens vind ze stukjes paprika ook erg lekker om mee te nemen.

Mama heeft meer moeite met een banaan, hoe vers ik ze ook meegeef ze zijn al bruin voordat we op school zijn :shifty:

maaaaaarrrrr daar heb je wat voor…

1.99 bij de x.enos!!! geweldig… en julian vind het prachtig!

ik presenteer u… de bananenbewaarbox!!!

Verder is julian niet zo’n fruiteter, maar ik vraag m wel wat hij graag mee wil…

hij wil best appeltjes in stukjes of zelfs aardbeitjes gesneden… dan geef ik er ook een lepeltje of een vorkje bij… vind hij ook leuk. Ik krijg het ook iedere keer weer keurig mee naar huis

@pino wrote:

Die appel in partjes… blijft die goed? Wordt toch bruin…? :think:

Ik doe het dan in tupperwarebakjes, die kleine, zijn perfect voor fruit…

Ik geef ook wel liga mee, dan doen we savonds na het eten wat fruit…

@Snoesje wrote:

Verder is julian niet zo’n fruiteter, maar ik vraag m wel wat hij graag mee wil…

hij wil best appeltjes in stukjes of zelfs aardbeitjes gesneden… dan geef ik er ook een lepeltje of een vorkje bij… vind hij ook leuk. Ik krijg het ook iedere keer weer keurig mee naar huis

wat nou als de bananen krommer zijn dan dat bakje?

@Madre wrote:

@Snoesje wrote:

wat nou als de bananen krommer zijn dan dat bakje?

Hahaha dat zat ik me ook net te bedenken.

Hier geef ik 1 of 2 appels mee, gesneden, ontklokt en geschild :wink: en een beker diksap.

Hij gaat nog alleen de ochtenden naar school