fruit :-) groente :-(

taj hier zit ik volgens mij met een probleem wat heel veel voorkomt…

ik geef nog steeds bv, en hij krijgt nu als bijvoeding diverse dingen, zoals brood / rijstwafels / soepstengels etc etc

en ook het (vers)fruit, dat vind hij allemaal geweldig en mmmmmm :inlove: ,

maar zodra ik met goente aankom is het afgelopen… :wall:

zowel aan 1 stuk als ook geprakt :think:

dan gaat de mond op slot, of het is gillen :eh:

wat kan ik nu doen ??

ik kook altijd vers, moet ik dan toch gaan zwichten voor potjes ??

ik heb verschillende soorten groenten geprobeerd, maar eigenlijk vind hij niets echt lekker :think:

ik wilde ook niet aan de potjes maar na heel wat weggegooi en frustratie gaf ik een potje en weg was hij… tot 12 maanden veel potjes gegeten en ben vanaf een maand of 9 weer vers gaan proberen en maakte dan iets voor hem en vulde een potje, dit kwam meneer bekend voor zag er leuk uit en warempel hij at het gewoon op!!



ONdertussen eet hij heerlijk met de pot mee hoor.



natas

Ik ben ook begonnen met een potje.

Dit ging beter dan vers.

Langzaam aan ben ik nu bezig met potje te vermengen met vers.

En nu eet Britt veel groentes vers klaargemaakt en niet meer uit een potje. Het is een kwestie van wennen en dan maar even een potje!



Marga

Misschien kun je eens een mix van groente en fruit maken… Sterre is gek van witlof met appel, of witlof met peer, of bruine bonen met appel… geen idee of het werkt hoor, maar wellicht het proberen waard…

@ke

ik zal dat idd eens gaan proberen, want ok de potjes haalt die de neus voor op :wall:

en anders hij mag bijna met de pot meeeten ( ivm zout enzo )

dan wachten we gewoon tot dan :think:

want ik merk dat hij nog steeds liever de bv wilt hebben, de rest is echt bijzaak voor hem…