fruit bakje

Ze eet trouwens thuis altijd 2 stuks fruit, denk niet dat ze dat op school opkrijgt in het kwartiertje :think:

Hier hebben de meiden een continue rooster op school, dus er gaat een (mepal) broodbakje mee

met brood, en een kleiner (mepal) fruitbakje met fruit erin.



Hier gaat ook gewoon een losse banaan in de tas…nooit een beurse bruine banaan gehad :think:

wij hebben voor de kids appeltjes van tupperware, die bevallen prima, banaan nemen ze gewoon zo mee, nooit problemen mee gehad. Als broodtrommel een gewone mepal trommel, daar heb ik er verschillende van per kind met een bijpassende drinkbeker van mepal. Werkt hier toch het beste.

Banaan en mandarijn vind ik altijd het makkelijkste fruit om mee te geven. Naam gaat dan gewoon op de schil, geen bakje nodig. Op school leggen ze het fruit en drinken op een plank, dus ook nooit last van beurse plekken oid.



Als ik eens een appel mee geef gaat deze gewoon in een broodtrommel, of in een zakje, als we nog moeten overblijven.

@rhode wrote:

Hier hebben de meiden een continue rooster op school, dus er gaat een (mepal) broodbakje mee

met brood, en een kleiner (mepal) fruitbakje met fruit erin.



Hier gaat ook gewoon een losse banaan in de tas…nooit een beurse bruine banaan gehad :think:




Precies zo

tja, ik heb daar toen ook over na zitten denken.

Voor het overblijven heeft ze een gewone broodtrommel en voor het fruitkwartiertje (in Isa´s geval groentekwartier 8) ) heb ik deze:



een biscuitdoosje, ideaal voor een klein hapje

ow die ziet er ook inderdaad ideaal uit mayo!

en maar € 3,- :mrgreen:

Wij hebben hier:







en deze, iets langere





ca 13cmx4cmx9cm



en dan nog kleine bakjes van de AH,

maar alleen zoon hoeft fruit mee naar school (of rauwkost) en die krijgt vaak gewoon een appel of een banaan in zijn tas. :stuck_out_tongue: