IK heb nog een doosje met 5 pipetten frontline combo voor katten.
nu gaat onze kat het huis uit ivm allergie van onze dochter.
Nu vroeg ik me af of je die pipetten ook gewoon voor honden kon gebruiken maar dan 2 bijvoorbeeld?
of zijn voor hond en kat hele andere bestanddelen?
iemand die het weet???
Ik zou zeggen geef ze mee met de kat… Neem aan dat die naar een ander huisje gaat.
die gaat inderdaad naar een ander huisje, maar hun geven aan dat ze frontline niet prettig vinden en dus voor hun huidige kat en vlekje een ander spul gaan gebruiken.
Dus meegeven vind ik een beetje zonde als ze het toch niet gaan gebruiken
Wij als da-praktijk adviseren om het niet te doen omdat je zit met de dosering an de werkzame stof… Misschien kun je het asiel of iemand die het niet breed heeft er blij mee maken?
bedankt ikke!!
dan ga ik het inderdaad niet doen en ga ik het asiel even bellen of zij het missfchien willen hebben.
Knipoogje,
Als je ze nog hebt wil ik ze ook wel van je overnemen voor een klein prijsje!??
Ga er vanuit dat het wel door de brievenbus past…
ow nikita, ik zie dit nu pas en heb ze gisteren naar het asiel gebracht… sorry!
@knipoogje1983 wrote:
ow nikita, ik zie dit nu pas en heb ze gisteren naar het asiel gebracht… sorry!
Maakt niet uit…is het asiel ook weer blij.
Ik koop nog wel.
Nee je hebt vlooienmiddel voor katten en apart voor honden… dat moet ook op de verpakking staan!!
Maar frontline werkt niet meer, de vlooien zijn er resistent voor… (al een tijdje) snap ook niet dat dierenwinkels dit middel nog verkopen.
Voor het op dit moment best werkende vlooienmiddel moet je naar je dierenarts…
Wat bij ons het meest verkocht wordt is stronghold of practic… Stronghold is iets duurder dan practic, maar wel beter… Alleen beschermd stronghold niet tegen teken… Wel weer tegen oormijt en een paar wormen