frontierville

iemand die het ook speelt en ook buurtjes wil worden?

ja ik heb het ook via facebook toch ??

ja maar hebben wij elkaar nog niet? volgens mij zijn wij al buurtjes :smiley:

geen idee weet nog niet presies hoe het werkt

ik vind t erg leuk heb net een baby gehad hihi

Je bent mijn buurtje al :mrgreen:

:mrgreen:

Doen jullie dan toevallig ook Farmville want ik ben ook op zoek naar buurtjes :mrgreen: :mrgreen: ???

ik doe ook farmville,

wie wil mijn buurtje zijn?

Sanne ik heb farmville wel maar speel het op dit moment niet, maar geef je naam op facebook maar even via een pb door dan voeg ik je toe en wil ik wel buurtjes met je worden :wink:

Geldt ook voor stillewater :smiley:

ik heb ook farmville, doe er ook iet erg veel mee,te druk maar je kunt me uitnodigen hoor ik heb ook dringend wat frontierville buurtje nodig voor een missie dus wie wil? :lol:



kris wijkstra-westerhof

@Marieke_5000 wrote:

Sanne ik heb farmville wel maar speel het op dit moment niet, maar geef je naam op facebook maar even via een pb door dan voeg ik je toe en wil ik wel buurtjes met je worden :wink:




Ik had je al gevonden via Kristalkindje :oops: , dus heb je al toegevoegd. :-*

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik zal zo even facebook opstarten!

marieke hoe gaat t nu? jij bent t toch die mij berichtje stuurde over diabetes op petville? :inlove:

Klopt ja, even afwachten nog. Vandaag moest ik voor het eerst de waardes doorgeven en heb nog niks gehoord. Waardes overdag zitten netjes onder de 8.0 alleen mijn nuchtere waardes komen maar niet onder de 5.0 :?



Ik zal vanavond weer eens wat aan frontierville doen, volgens mij heb ik het onkruid aardig laten woekeren :lol: :oops:

dat zijn nog redelijk nette waarden hoor,…je nuchtere waarden mogen wel wat lager, misschien dat ze je daarvoor dan alleen s nachts wat laten spuiten hoor, succes!

ik doe het nog niet zo lang, dus moet nog even uitzoeken hoe ik vrienden kan toevoegen.