aangezien ik bijna jarig ben en een kadootje mag uitzoeken (en wij nog een frietpan nodig hebben) heb ik aan het rondkijken naar een goede frietpan
onze vorige was van fritel, zo;n open exemplaar.
Dit is iets wat wij nu niet meer willen,
Dus zoek ik eigenlijk een frietpan met geurfilter (ofzoiets)
moet frietjes en snackjes in kunnen
wat is een goede?
Zo goedkoop mogelijk. Dan kan je over 2 jaar weer een nieuwe en hoef je niet heel veel moeite te doen dat ding schoon te houden
Lekker duurzame tip :liar: :mrgreen:
Google eens op fri fri :thumbup:
fri fri… ken het niet… maar zie ook helaas geen reviews…
enne goedkoop mogelijk heb ik wel aan gedacht… maar heb toch liever een wat duurdere die langer blijft…
Wij vinden nog steeds een frituurpannetje voor op het gasstel het allerhandigst en lekkerst. Maar daar heb je wel een afzuigkap voor nodig en die is hier gesneuveld :? En anders stinkt je hele huis vreselijk…
Dus hier nu een rechthoekige , die hadden we nog, en die gebruiken we nu. Maar mis het pannetje wel :drool:
Ik heb ooit een hele goedkope van princess gekocht en dat is echt en dramading! Wordt maar heel langzaam warm dus het duurt eeuwen om een patatje te bakken. Oftewel, geen heel goedkope kopen!
Philips airfryer of Tefal Acti Fry
De Acti Fry maakt ook hele gezonde roerbak gerechten.
@Nefarious wrote:
Philips airfryer of Tefal Acti Fry
De Acti Fry maakt ook hele gezonde roerbak gerechten.
maar je kunt hier geen frikandellen in bakken toch?
vlgs mij kun je dat wel bij die van Philips. :think:
Als ik op de Kieskeurig site kijk naar de reviews over de Tefal kan het volgens de een wel en volgens de ander niet. Wat me wel opviel was het aantal Acti Fry’s die in de hens gingen.
Misschien maar beter van niet dan! :think:
@Nefarious wrote:
Als ik op de Kieskeurig site kijk naar de reviews over de Tefal kan het volgens de een wel en volgens de ander niet. Wat me wel opviel was het aantal Acti Fry’s die in de hens gingen.
Misschien maar beter van niet dan! :think:
klinkt niet bemoedigend nee…

Ik dacht juist dat je in zo’n actifry geen kroketten kan bakken. :think:
Volgens mij heeft kristalkindje ook een acitifry, als je vragen hebt misschien haar pbén? Zij is er erg tevreden over.
hihi
de actifry en zijn broertjes en zusjes is geen optie voor ons.
zag bij de consumentenbon dat de friet niet lekker is en niet zo geweldig uit de test komt
maar voor ons valt deze af omdat je er geen snacks in kunt bakken…
hier gewoon een pan op het gas. vind ik het lekkerst. en ach je huis ruikt naar friet, maar dat doet het net zo goed met al die andere hoor :mrgreen:
@Pitje27 wrote:
fri fri… ken het niet… maar zie ook helaas geen reviews…
enne goedkoop mogelijk heb ik wel aan gedacht… maar heb toch liever een wat duurdere die langer blijft…
beter googlen

Het is een semi-professionele pan, met een zeer hoog vermogen, en in heel korte tijd wordt je friet gebakken. Dus: minder vet :thumbup: het zuigt zich gewoon niet vol vet en het is gewoon lekker.
@marloes vip wrote:
Ik heb er jaren eentje gehad van DeLonghi. Afgelopen januari besloot die helaas om de geest te geven, na negen jaar of zo. Wegens budgetbeperking toen een van Princess gekocht maar die vind ik veel minder fijn. Ik vermoed ook dat deze niet zo lang mee zal gaan.
Oh en als iemand nou DE tip heeft om het kreng ook schoon te krijgen dan hou ik me aanbevolen. We hebben geen vaatwasser.
Vaatwasblokje erin en kokend water erbij. Even laten staan en hij is weer spik en span schoon.
(Ik neem tenminste aan dat je één hebt met uitneembare bak, omdat je zegt dat je geen vaatwasser hebt?)
Ik heb er jaren eentje gehad van DeLonghi. Afgelopen januari besloot die helaas om de geest te geven, na negen jaar of zo. Wegens budgetbeperking toen een van Princess gekocht maar die vind ik veel minder fijn. Ik vermoed ook dat deze niet zo lang mee zal gaan.
Oh en als iemand nou DE tip heeft om het kreng ook schoon te krijgen dan hou ik me aanbevolen. We hebben geen vaatwasser.