Friso en Nutrilon mengen?

Finn krijgt al vanaf het begin Friso 1 gemengd met Friso Extra maar de Extra is dus altijd overal uitverkocht. Nu was er weer een probleem met het uitleveren dus in geen 1 winkel was de extra te krijgen :? Was het zo zat dat ik een pak Nutrilon Forte heb meegenomen. Wil nu helemaal overgaan op Nutrilon. Wat kan ik beter doen, eerst mengen of gewoon meteen overstappen op Friso? Wil eigenlijk de Friso 1 normaal eerst opmaken want daar heb ik nog een half pak van staan. Kan ik gewoon Friso normaal mengen met de Forte van nutrilon?

zelfde merk kan wel,

maar nutrilon is toch wel heel anders dan friso,

dus dat zou ik niet doen

hier hetzelfde probleem ik meng ook en moet zelfs over op hele flessen extra waarschijnlijk heb gelukkig nog 2 pakken kunnen bemachtigen maar als dat op is heb ik toch ook een probleem het liefst wil ik friso blijven gebruiken dus ik hoop dat het snel weer geleverd word

Heb ik zelf geen ervaring mee, maar wat ik overal lees en hoor raden ze aan om het te mengen; steeds een schepje friso vervangen door een schepje nutrilon totdat je helemaal op de nutrilon zit. Succes!

Ik hoorde gisteren in de drogist dat de Friso Extra 1 er helemaal uit gaat maar ik kan er verder niks over vinden. :?

Heb het cb nog gebeld en hun zeiden dat ik het gewoon mag mengen. Ik meng nu de nutrilon forte met de friso normaal en bouw zo de friso langzaam af tot ik helemaal op de forte zit. Anders moet ik hem ook nog laten wennen aan de gewone nutrilon dus dan maar zo.

Hij heeft woensdagavond veel krampjes gehad en 's nachts alles eruit gespuugd en sindsdien gaat het goed hier :thumbup: