mogen babies van 8 maanden frikadel :think:
denk … kraaaaak huh… volgens mij heeft sil toen wel eens een paar stukjes gehad hoor…
kan je het je niet meer herrinneren van je meidje?
Ik kan me het van Jimmy niet meer herinneren maar laatst zag ik een jongetje van 5 maanden :shock: dat een hele :shock: frikandel op at.
In stukjes natuurlijk maar toch, of het goed is weet ik niet maar het kan dus wel
Je zal wel niet veel aan mijn antwoord hebben als ik het zo teruglees :lol:
hahahaha nee en jac ik weet het ook niet van anna sofie.
Die dingen aten we nooit.
Maar nu lagen er nog een paar in de vriezer en we zouden gaan ontdooien, dus ik heb ze gebakken voor bij het eten. Lev keek het echt uit mijn mond dus ik gaf m een stuk en hij (vr)at het achter elkaar op :shock:
@lydia wrote:
hahahaha nee en jac ik weet het ook niet van anna sofie.
Die dingen aten we nooit.
Maar nu lagen er nog een paar in de vriezer en we zouden gaan ontdooien, dus ik heb ze gebakken voor bij het eten. Lev keek het echt uit mijn mond dus ik gaf m een stuk en hij (vr)at het achter elkaar op :shock:
hahahahaha nou joh , dan kan het vast geen kwaad :inlove:
misschien een beetje te vet, maar dat merk je vanzelf aan zijn luier toch?
Nena is er ook zo een die het eten uit onze mond kijkt en heeft daardoor al wel vaker wat gekregen wat niet volledig volgens het boekje is…
gr
muts
boekje :think:
wij zijn erg hier hoor denk ik dan :oops:
hij krijgt geen indiase curries ofzo maar hij krijgt wel wat wij ook eten… Alleen doe ik geen zout, kruiden etc. op zijn eten. Die frikadel was wel te zout denk ik.
daar komt ie vast ook wel weer overheen
(hier ook geen boekje hoor… durf het bij de consultatiegestapo ook maar niet te vertellen allemaal )