Gister hadden we frietjes te eten. Mn partner eet er geen groente bij en ik had broccoli en Anne ook wat op haar bord gelegd.
Plots stonden we raar te kijken, van alles wat op haar bordje lag: frietjes, vissticks en broccoli, pakt ze de broccoli…lekke mama :mrgreen:
Even later: mama nog bloccoli :eh:
Ze had de broccoli al op en wilde nog meer, dus dat kreeg ze. Uiteindelijk zei ze dat ze genoeg gegeten had, ze had 3 vissticks op en een hele hoop broccoli…de frietjes heeft ze niet aangeraakt :lol:
Toch geweldig zoiets :inlove:
:inlove: :thumbup:
Wèl broccoli, geen frietjes?
Waar kóóp jij je broccoli??? :mrgreen:
Onze dochter is ook dol op brocolli :dance:
@Chrissy wrote:
Wèl broccoli, geen frietjes?
Waar kóóp jij je broccoli??? :mrgreen:
:mrgreen: Ik mag geen reclame maken

Ach zo steelt ze ook de bloemkool en rode bietjes van mn bord :lol:
Maar we vonden het zo grappig dat ze juist de frietjes liet liggen, terwijl je zou denken dat ze dat het lekkerst vinden…maar mevrouwtje blieft het niet

Helemaal leuk!!!
Saar eet ook alle groente liever dan frietjes!!!
:dance:
Alleen laatst aten we bloemkool… zit ze te kijken naar haar bordje, zegt ze: mam, wil ik niet, is niet groen… :inlove: :lol:
Wil groente!
@Bren1970 wrote:
Helemaal leuk!!!
Saar eet ook alle groente liever dan frietjes!!!
:dance:
Alleen laatst aten we bloemkool… zit ze te kijken naar haar bordje, zegt ze: mam, wil ik niet, is niet groen… :inlove: :lol:
Wil groente!
:inlove: Hahahahahaha, dat is helemaal een goeie, wat zullen jullie in een deuk hebben gelegen. Prachtig die peuteruitspraken :mrgreen:
Hier ook zo’n broccoli freak!
wij hadden laatste ook patat en dan voor het gezonde broccoli erbij.
Daar heeft ze me toch in zitten eten!
Lekker hoor!
Met moederdag kreeg Anne poffertjes met slagroom…lekker zou je denken…nee mevrouwtje reikte over de tafel om een stukje bloemkool te pakken :lol:
Hahahaha…Joas had dat een hele poos met sperziebonen…die waren lekkerder dan de friet! Hahaha…
Fijn hoor, dat ze zo goed haar groenten eet! :thumbup:
Arwen eet het ook wel, maar altijd als laatste en vaak ook met moeite.