L. poept gemiddeld wel zo’n 4 keer per dag. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar het stinkt behoorlijk :mrgreen:. Ze ontkent het altijd :liar: en heeft vaak helemaal geen tijd om een schone luier te krijgen. Helaas voor haar denkt mama daar anders over en gebeurt het natuurlijk toch.
Ik vraag me af of dit ‘normaal’ is? Zijn er meer kinderen die op deze leeftijd (2,5 jr) zo vaak poepen? Moet ik me zorgen maken?
Dat doe ik nu niet echt, het begint me alleen gewoon nogal tegen te staan, iedere keer die ontkenning en een boze peuter omdat ze geen geduld heeft voor een schone luier.
Mijn zoontje had dat ook ja. Inmiddels is hij 6 en poept nog wel 3x en soms 2x per dag.
Volgens mij is het dus voor sommige kids wel normaal…
De rest poept hier gelukkig wel minder
Pete poept ook nog steeds 2 a 3 keer per dag. De ene keer een drolletje, maar meestal een plakkaat. De darmen van een kind werken nog niet optimaal en hierdoor kan de frequente en structuur dagelijk anders zijn, afhankelijk van wat ze gegeten en/of gedronken hebben.
Fijn, wat herkenning
@sassie1980 wrote:
Pete poept ook nog steeds 2 a 3 keer per dag. De ene keer een drolletje, maar meestal een plakkaat. De darmen van een kind werken nog niet optimaal en hierdoor kan de frequente en structuur dagelijk anders zijn, afhankelijk van wat ze gegeten en/of gedronken hebben.
Idd, het is vaak echt zo’n plakkaat :mrgreen: .