Frans leren voor kind van 8

Aankomende zomer gaan we voor het eerst naar Frankrijk op vakantie. Nu wil onze oudste wel graag een beetje Frans leren voor die tijd. Ik weet dat er echte cursussen zijn maar die kosten een paar 100 euro, dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Heeft een van jullie misschien tips?

Oh en misschien geen onbelangrijk detail, ik kan mezelf voorstellen in het Frans en dat was het dan ook :mrgreen:

ze hebben van die tv series op dvd volgens mij ook zo iets bij action maar weet niet zeker of het met frans was…

zoon leer programma met ook pc game dacht ik :think:

Muzzy is zoiets…

Bij de bieb zijn er ook diverse cursussen te leen, misschien is dat een idee? Weet alleen niet of er ook specifiek voor kinderen lesmateriaal is.

En ow, heb een aantal jaar terug 'ns een cd-rom gehad om 2 verschillende talen te leren, dat was zó leuk! Allerlei simpele oefeningen, maar ben gewoon kwijt hoe dat nou heette… :shifty: ga er even over nadenken en als ik 't weet kom ik er weer op terug! cd-rom was toen iets van 45 euro.

:dance: lang leve google! Serie heet ‘talk now’, ik pb je even een link. Is echt heel erg leuk om te doen!

Bedankt voor het meedenken :smiley:

Ik heb een mooie link van Jiska gehad met een betaalbare cursus.

Die van Muzzy zijn inderdaad leuk maar heel erg duur. Nu vind ik het niet erg om te investeren in opleiding voor mijn kinderen maar voor een vakantie vind ik het toch een beetje veel :wink:

Volgens mij kan je via de LOI ook een CD kopen die je in kopen. Je leert dan standaard zinnetjes en woorden. Leuk voor in de auto. Zo kan je zelf ook nog wat meepikken van de taal. De CD’s zijn volgens mij niet zo duur.

Als je op marktplaats op Muzzy zoekt zijn ze erg betaalbaar :wink:

http://link.marktplaats.nl/502720294