Frambozenblad capsules

Hallo allemaal,

Bij mijn vorige zwangerschaps heb ik frambozenblad capsules gebruikt en dit is mij goed bevallen, nu wil ik vanaf week 37 weer beginnen met de capsules, alleen heeft de Tuinen ze uit het assortiment gehaald.

Weet iemand welke winkel de frambozenblad capsules nog verkoopt? In hoog Caterijne (Utrecht) zit volgens mij een soortgelijke winkel, maar ik weet de naam van deze winkel niet en ook niet of deze ze verkoopt.

Als alternatief kan ik wel frambozenblad thee gaan drinken, maar ook deze is zo moeilijk verkrijgbaar…

Iemand tips voor me?

Alvast bedankt!

kruidenhuisjade is wat ik op google tegenkom… hebben die niet wat je zoekt…

Heb geen idee waarvoor het dient, waarom slik/drink je dat?

@wisje wrote:

waarom slik/drink je dat?

even gegoogled

Drink de laatste 3 maanden van de zwangerschap frambozenbladthee om de baarmoeder te versterken en voor te bereiden op de zwangerschap. Het bevordert een onstpannen, gemakkelijke en snelle bevalling door de weeen te versterken. Daarbij verzacht het de pijn bij weeen en maakt het contracties effectiever.

Dit samentrekkende en stimulerende kruid versterkt de spieren van de baarmoeder en de bekken. Ook stimuleert het de productie van moedermelk. Het helpt de baarmoeder te herstellen van de bevalling als je het gebruikt in de maanden erna.

ga dat ook maar is proberen…

@Clairtje27 wrote:

@wisje wrote:
waarom slik/drink je dat?

even gegoogled

Drink de laatste 3 maanden van de zwangerschap frambozenbladthee om de baarmoeder te versterken en voor te bereiden op de zwangerschap. Het bevordert een onstpannen, gemakkelijke en snelle bevalling door de weeen te versterken. Daarbij verzacht het de pijn bij weeen en maakt het contracties effectiever.

Dit samentrekkende en stimulerende kruid versterkt de spieren van de baarmoeder en de bekken. Ook stimuleert het de productie van moedermelk. Het helpt de baarmoeder te herstellen van de bevalling als je het gebruikt in de maanden erna.

ga dat ook maar is proberen…

Dat is voor mij ook de reden :slight_smile:

BIj mijn eerste zwangerschap deed ik acupunctuur en de acupuncuriste had mij een zakje frambozenblad gegeven om thee van te maken. Na een tijdje kwam die thee me een beetje mijn neus uit en had ik in de Tuinen de capsules gevonden. Helaas zijn ze nu uit het assortiment gehaald. En of het echt werkt? Geen idee, mijn bevalling duurde 6 uur waarvan een half uur persweeen…

Bedankt voor je zoektocht Wisje! Ik blijf het vreemd vinden dat de capsules helemaal verwenen zijn, dat wordt dus weer thee drinken straks voor mij :mrgreen:

@catty wrote:

In hoog Caterijne (Utrecht) zit volgens mij een soortgelijke winkel, maar ik weet de naam van deze winkel niet en ook niet of deze ze verkoopt.

Erica bedoel je?

Je hebt ook nog De Weegschaal in Maarssenbroek.

Ik geloof dat je bij beiden ook dingen kunt laten bestellen, dus ik zou ze dan gewoon even bellen.

Ja inderdaad, Erica!

Er stond me iets van bij dat het met een E begon, maar ik kwam er maar niet op :slight_smile:

Dank je wel! Die in Maarssenbroek had ik toevallig vanmorgen gebeld maar hadden ook geen capsules :frowning:

Ik heb ze voor je gevonden op een site. Die link mag ik hier vast niet plaatsen… Overigens heet framboos Rubus idaeus in het Latijn en dat zoekt soms makkelijker. Ik zal je de link als pb sturen.

Ik heb je pb gezien, tnx! :dance: :thumbup: :-*

Hallo,

zou ik die link ook mogen aub??

Heb me helemaal Suf gezocht online… maar kan nergens iets vinden!

waar woon je? ik heb nog een potje staan wat je zo mag hebben.

Ik woon in Rotterdam, maar heb al 2 potjes te pakken gekregen!..

Me ouders zijn in Amerika krijg ze morgen al! Maar toch heel erg bedank!