Foutje :-( kan dat kwaad??

Oeps, mijn man heeft per ongeluk nutrilon 2 gehaald ipv 1…nu heb ik vannacht dat pak open gemaakt met mijn slaapkop en vanmorgen zag ik pas dat het 2 was. Kira heeft 2 flesjes gedronken…

Ik baal er flink van, maarja, ik kan haar moeilijk op zijn kop houden ofzo…en ze heeft al omneo omdat ze zo’n moeite met haar ontlasting heeft :cry: :cry:

Zal wel ff zeuren worden denk ik… :cry: :cry:

Die twee flesjes zullen op zich geen kwaad kunnen hoor…vooral de samenstelling van de vitaminen is wat anders. aangepast aan de groei voor al iets oudere babietjes hé.

Is het de omneo 2 die ze gekregen heeft?? Dan zit je al in dezelfde lijn.

Moest het de gewone zijn dan kan ze misshcien wel wat last van krampjes of haar ontlasting hebben denk ik.

Nee, ze heeft omneo 2 ipv omneo 1 gekregen!

Ze was wat huilerig vanmorgen…maar nu slaapt ze eindelijk na een ritje in de auto!! Ze had al 2 dagen geen ontlasting gehad…dus ik hoop maar dat het nu niet nog meer verstopt gaat zitten :cry:

het principe van de omneo 2 is hetzelfde als van de 1.

Dus haar stoelgang zal er normaal niet harder van worden…

Als het een beetje en troost mag zijn…in Nederland worden de 1 ste leeftijdsmelken tot 6 maanden gegeven en dan over naar de nummer 2.

Hier in België wordt op 4 maanden overgeschakeld.

Andere visie van de beide landen…dus zooooo veel verschil zal er dan tussen de 1 en 2 niet zijn.

sorry geen idee, maar lijkt me van niet

Hoi Joepie,

Ik heb ook eens het verkeerde pak mee genomen dus Omneo 2 ipv 1 en dat pak heeft ie helemaal opgegeten omdat ik er pas aan het einde van het pak achter kwam toen ik alweer een nieuw pak open maakte, en het kon geen kwaad en ik heb ook niets aan Justin gemerkt… Dus geen zorgen!!!

Gr, Renata

Jeetje…een heel pak :shock:

Nou, ik ben blij dat het hier bij een paar flessen is gebleven, want Kira heeft wel last gehad met haar ontlasting hoor!!

Maar gelukkig is het allemaal meegevallen!!