foute signalen...

Ik ben al een paar dagen misselijk, vaag gevoel in mijn onderbuik, opgezette buik en sinds gisteren had ik harde buiken. Dus ik was al lichtelijk blij met een vaag vermoeden…

Kom ik net bij de dokter vandaan, moet ik waarschijnlijk gewoon ongesteld worden…

na 5 jaar begint mijn lijf ineens weer op de oude toer te vervelen. Bah, ik heb nog nooit harde buiken gehad als ik ongi moest worden.



Iemand van jullie wel?

Wel een opgezette buik die afentoe ook wel hard aanvoelt ja als ik ongesteld moet worden.

Maar waarom moet je waarschijnlijk gewoon ongesteld worden? Heeft de huisarts een test gedaan?

Ja een zwangerschapstest en een test voor een blaasontsteking, allebei negatief.

Ga er even vanuit dat jullie helemaal niks gebruiken?



Ik had dat ook inderdaad, als ik mijn menstruatie moest krijgen.

Harde buik, en soms vaag gevoel in de onderbuik.

kan er hier maar al te goed over mee praten naar mijn miskraam begint mn lichaam na mn eisprong weer te pesten.



opgeblazen gevoel,

pijnlijke stevige borsten

moe snel geiriteerd en dat al 7 maanden lang. zo vervelend je kunt totaal niet van je eigen lichaam op aan.

Ik ben wel aan de pil, maarja, een vriendin van me is ook zwanger geworden ondanks de pil, dus als het zo had geweest, was het toch heel erg welkom geweest.

@Bagheera wrote:

Ik ben wel aan de pil, maarja, een vriendin van me is ook zwanger geworden ondanks de pil, dus als het zo had geweest, was het toch heel erg welkom geweest.


ik ook hoor, nu zelfs bijna 24 weken van ons wondertje :wink: