foute dingen zeggen

Na aanleiding van het topic: kleine potjes… open ik dit topic. Ik wil niet met dat topic aan de haal gaan.

Welke foute dingen pikken jullie kindjes op?

Mijn man dacht dat onze dochter aan de voorkant van de woonkamer aan het spelen was. Maar ze zat op dat moment bij mij op de bank, op hoorafstand van de wc dus. Ik riep mijn man, waarop hij antwoordde: “ja momentje, ik sta effe te pissen.”

Onze wijsneus zei tegen me: “mama, mentje, papa effe pisse!”

Zoooo fout maar zooo grappig. :silenced: :mrgreen:

euh ja hier… onze kat ontsnapt sind skort uit de tuin ondanks de afrastering en hij mag dus tijdelijk even niet naar buiten. Staat de hele dag te mouwen bij de achterdeur en mijn man was er zat van en zegt: Simba houd je bek

Nu roept Mik dus te pas en te onpas: houd je bek :oops:

En ik hoorde een keer van achter uit de auto toen wij achter een fietser reden waar w eniet voorbij konden…diepe zucht mens schiet toch eens op! Dat wil ik dus wel eens zeggen als ik auto rijd maar zo spontaan uit de mond van een 3 jarige deed mij wel even lachen :wink:

Die van mij komt helaas de laatste tijd aanzetten met “gdverd**" "kt” en dat soort :x

ohhhhh mama mag niet K*T zeggen!!! en ook niet kl**tzak hè mama

en vervolgens hoest onze 2 jarige peuter alles op wat niet gezegd mag worden! Daarop volgend dat DAT de woorden zijn die eigenlijk stout zijn! :oops: :inlove: :naughty: