Even wachten a.u.b… het scherm wordt geladen
dit krijg ik nu al ruim een week op de H en M site…maakt niet uit of ik bij dames, kinderen of sale kijk, ik hou een fout op de pagina en zie dus geen kleding.
(links onder staat gereed, maar met fouten op de pagina)
Wat gaat er mis en hoe krijg ik het weer goed??
heb gisteren nog even gekeken en hier ging niks mis alleen dat alles op voorraad was maar pas eind aug geleverd kan worden :x
je cookies opruimen en opnieuw proberen?
(Extra, Internetopties, Algemeen, Browsegeschiedenis, Verwijderen)
Ik heb net even gekeken, doet het gewoon hier.
Cookies verwijderd en nog steeds laat hij het scherm niet.
Kan wel gewoon op de homepagina maar om de kleding zelf te bekijken, loop ik dus steeds vast.
Kan het een andere instelling zijn?
heb het net ff geprobeerd en hier geen problemen hoor, kan alles gewoon zien, en in winkelmandje stoppen… alleen ff niet bestellen tot 24.00
Waarschijnlijk heeft je man/vriend je geblokkeerd omdat je al teveel hebt uitgegeven :mrgreen:
@Judith75 wrote:
Waarschijnlijk heeft je man/vriend je geblokkeerd omdat je al teveel hebt uitgegeven :mrgreen:
:lol: Dat wilde ik ook net typen! :lol:
@Judith75 wrote:
:mrgreen: :mrgreen:
@Judith75 wrote:
als hij dat gedaan heeft :evil: … :lol: :lol: :lol: :lol:
ben meer van de kijken, kijken, niet kopen.
Maar goed, ik kan dus wel bij dames de shop by trend of bij kinderen de fabulous kids zien.
Maar verder kom ik nog steeds niet.
Foutdetails webpagina
Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; InfoPath.2)
Tijdstempel: Tue, 11 Aug 2009 06:28:45 UTC
Bericht: Automatiseringsonderdeel kan object niet maken
Regel: 908
Teken: 5
Code: 0
URI: http://shop.hm.com/static/resources/site/js/shop_global.js
Dit is de foutmelding die ik krijg al ik op een geel driehoekje in het linkerhoek van het scherm klik.
Iemand hier verstand van?
Probeer eens een andere browser dus ipb Mozilla bijvooerbeeld IE of Chrome.
Weet niet waar ik de browser moet zoeken, ben een beetje een leek wat dat betreft. :think:
Echter op de laptop doet de site het wel normaal. :dance:
Is je windows helemaal bij qua updates en je java?