Fotoshoot!

Ik wil graag een hele mooie shoot laten maken!

Liefst beetje sensueel maar wel bedenkt en heel stijlvol en mooi, wie o wie heeft een goede ervaring of tip??? :mrgreen:

Waar woon je? Is wel handig mbt het geven van tips. :wink:

Moordrecht, maar heb een car :slight_smile:

Is nogal moeilijk om echt iets naar me zin te vinden, nou weet ik ook niet zo goed waar te zoeken, maar heb der wel wat voor over. Ik ben benieuwd of je een goede tip hebt :smiley:

Zonder uit mijn hoofd te weten waar Moordrecht ligt, :oops: iig de tip om eens te kijken bij Geert van de Ven in Nijmegen. Portretfotograaf, als je op zijn naam googeld kom je hem wel tegen. Is een goede fotograaf. :thumbup:



Ik zou eens googelen op zwangerschapsfotografie, en dan bij de verschillende fotografen bekijken wat je aanspreekt. Zoiets is toch heel persoonlijk, wat de een mooi vindt hoeft een ander niet mooi te vinden.

Ik zal eens kijken. heb ik idd gedaan, maar zoveel is zo standaard wat iedereen wel kan maken met een goede camera… Nou heb ik wel die camera maar die niet degene die zoiets kan maar als ik dus kies voor een " echte shoot " moet het wel boven verwchting worden snappie. En deze laatste zwbuik wil ik graag mooi vastleggen :inlove: Thnx ik ga hem zoeken!!

Moordrecht is bij Rotterdam :wink:

Die kant op dacht ik al ja. :wink:



Edit: ik heb ook even gegoogled, kijk eens bij Marijnissen in Rotterdam? Die heeft wel mooi werk!

Mmmh geert is ook een beetje standaard :frowning:

Dat valt wel mee, maar op zijn site laat hij inderdaad wel wat meer standaardwerk zien. Ik ken echter meer werk van hem dat absoluut niet standaard is. Ik ben een groot fan van zijn werk. :wink:



Maar Marijnissen heeft iig 1 voorbeeld op zijn site staan dat me ook erg aanspreekt. Ben benieuwd of je zoiets zoekt.

ik gaat weer even kieken :slight_smile: en anders mail ik die geert weleens :wink:

mooi alleen moet er bij mij wel wat streepjes gefotoshopd worden hahaha!

Dees is ook in de buurt en niet heel duur ik kan me wensen weleens mailen misschien dat ik dan nog meer enthousiast word

mijn zus heeft mooie foto’s laten maken in oestgeest. Maar das best een eindje uit de buurt

weet je de naam?

Stel de vraag eens bij het showtopic:laat je mooiste fotowerkes zien of zoiets heet dat.

Allemaal mensen die prachtige foto`s maken,misschien kan ook een van hen je wel verder helpen?

Zie hier:





http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58881

Thnx Schoen, ook daar ga ik me best doen :mrgreen:

Friesland is zeker een beetje ver weg he? :mrgreen: