Ik wilde een cdrom branden voor mijn zusje, foto’s van ons weekendje weg…
wat ik deed ik ging naar de map, selecteerde de bestanden en drukte bovenaan de balk op de knop branden.
Hij herkende de foto niet en ik drukte op opnieuw proberen en dat nog een keer, dat werkte niet, ik sluitte het scherm af en mijn foto’s waren weg allemaal…
we hebben heel de computer doorzocht, ook met ctrl-f, niks gevonden…
Ik heb het zelfde trukkje net nog eens uitgehaald met eerst gekopieerde foto’s om te zien of ik echt niks raar had gedaan. Maar ook nu waren de foto’s weer niet herkend en weer weg nadat we terug het scherm ingingen.
Zijn die foto’s nu nog ergens?
Ik heb trouwens nog nooit een cdrom gebrand met deze laptop (of vista) dus wellicht heb ik het wel niet juist gedaan (maar waarom zit die knop er dan?).
De voor mij balengrijkste foto’s heb ik wel gevonden, want ik had eea reeds gemaild naar mijn zusje, maar omdat de mails te groot waren, kwam ze niet aan, maar ze zitten dus nog wel in mijn verzonden box.
iemand? ik hoop het wel…
ik sluit de laptop in elk geval niet volledig af…
Kan het zijn dat de foto’s nu in de wachtrij staan voor de brander?
Maar zelfs dán worden de originele volgens mij nooit verplaatst en zeker niet verwijderd :think:
misschien, maar ik weet dus niet wat nu het brandprogramma is?
ik zag en knop en dacht dus dat die je naar dat programma zou leiden, maar dat gebeurde niet.