foto's van pannenkoeken en vla

Hoi



Wie oh wie kan mij helpen?

Ik ben voor mijn boek op zoek naar goede fotos van de volgende zaken:


  • pannenkoeken
  • schaaltje vla



    Dit zijn twee dingen die ik niet zelf kan fotograferen, omdat wij ze niet mogen eten ivm allergie.

    Foto’s moeten scherp zijn en vrij van copyright. Wie eet er vandaag pannenkoeken en/of vla en wil voor mij een mooie foto hiervan maken (liefst met niet teveel rommeltjes eromheen)

Hihihi :lol: Nope, sorry, ben aan het SB’en dus mag het allebei niet… :mrgreen:



Wat voor een boek ben je aan het maken dan?

boek over borstvoeding…

(klinkt vreemd maar echt waar dit heb ik nodig)

:lol: :lol:

Maar Kiddo…



Ook al mag je het niet, ik zou gewoon lekker de ingredienten kopen en zelf de foto’s maken, gooi je daarna alles weg…



Vla is niet zo duur en een pak pannenkoekmix ook niet…



Het is toch voor je eerste boek he… :mrgreen:

ja hee ik heb jullie toch?

ik vind dat zonde hoor om eten weg te gooien

en pannenkoeken bakken kan wel, Eric mag ze gewoon hebben maar ik niet :cry:

aaaarghhh

We zijn nu koemelk heel voorzichtig aan het testen (vanochtend wel 3 after eightjes op) dus als dat goed gaat zit ik misschien over een paar weken op een grotere hoeveelheid melk die ik mag…



maar niet nu. Nu droge koekjes die ik wel mag.

:twisted: :roll: :wink:

Oeh, maar de verleiding is dan wel moeilijk te weerstaan lijkt me… :shifty: :wink:



Wij eten het ook nooit eigenlijk, puur omdat we het niet lekker vinden :mrgreen:

Mocht je nog niemand hebben en we eten het een keer, maak ik meteen een foto voor je :mrgreen:

Succes met jouw boek!!

sorry, eet vandaag geen pannekoeken. Maar wanneer heb je de foto’s uiterlijk nodig??

Hihi…



Oproep:



Wie wil er morgen pannenkoeken met vla als toet eten voor Kiddo.



(ik ben ook zo gek trowuens, want als ik mijn boodschappen nog niet in huis had gehad had ik het zo allemaal voor je gehaald… :-* )

voor het einde van de maand

dan moet ik mijn presentatie klaar hebben

Ik kan wel een bakkie vla voor je fotograferen,want die eet ik geregeld tussendoor en Yara ook . Maar je wilt dan een foto met vele garneringen erbij?? Zoals slagroom en fruitjes enz enz??

nee, kale vla :slight_smile:

hallo,



Ik had wel zin in een bakkie vla en heb een poging voor je gedaan. Ik heb echter geen erg goed fototoestel. Maar goed, ik zal ze in elk geval hier neer zetten, als je er wat mee kunt … succes ermee en zo niet, dan kan de rest zich verlekkeren aan een bakkie vla … ik ga nu smikkelen … SAS …

Ik heb alleen dubbelvla in huis (chocolade-vanille) en pannenkoeken heb ik onlangs nog gegeten…



Maar je hebt ook zo’n pak kant-en-klare pannenkoekjes, dan hoef je er in ieder geval niet voor te bakken! (mocht niemand hier pannenkoeken eten…)

Oh die bovenste foto vind ik mooi en duidelijk!!

Krijg je naamsvermelding in het boek?? :stuck_out_tongue:

Zo … dat was :drool:.



Zucht … nu mag ik niets meer snoepen vandaag … tenzij het moet voor een goed doel natuurlijk … heeft iemand nog een foto nodig van een stroopwafel? Of van een eierkoek? :mrgreen:

heee

super

ik vind de tweede het mooist. zou je mij het grote bestand willen mailen?



ik pb je mijn email adres wel even



als de foto’s er uiteindelijk bij komen dan kom je in het lijstje met dank aan van de fotoverantwoording :slight_smile:

(nu alleen nog voor presentatie aan de uitgever)

Check je mailbox.

Wij eten morgen pannekoeken :drool:

Zal ik mijn man vragen een paar foto’s te schieten. (We hebben een mooi toestel, en hij heeft er ook nog een soort van verstand van).



Moet het een stapel zijn?

Of 1 op een bord.

Met spek?

Met kaas? :wink:



Laat maar even weten.

dankjewel!!