Ik ben voor mijn boek op zoek naar goede fotos van de volgende zaken:
pannenkoeken
schaaltje vla
Dit zijn twee dingen die ik niet zelf kan fotograferen, omdat wij ze niet mogen eten ivm allergie.
Foto’s moeten scherp zijn en vrij van copyright. Wie eet er vandaag pannenkoeken en/of vla en wil voor mij een mooie foto hiervan maken (liefst met niet teveel rommeltjes eromheen)
en pannenkoeken bakken kan wel, Eric mag ze gewoon hebben maar ik niet
aaaarghhh
We zijn nu koemelk heel voorzichtig aan het testen (vanochtend wel 3 after eightjes op) dus als dat goed gaat zit ik misschien over een paar weken op een grotere hoeveelheid melk die ik mag…
Ik kan wel een bakkie vla voor je fotograferen,want die eet ik geregeld tussendoor en Yara ook . Maar je wilt dan een foto met vele garneringen erbij?? Zoals slagroom en fruitjes enz enz??
Ik had wel zin in een bakkie vla en heb een poging voor je gedaan. Ik heb echter geen erg goed fototoestel. Maar goed, ik zal ze in elk geval hier neer zetten, als je er wat mee kunt … succes ermee en zo niet, dan kan de rest zich verlekkeren aan een bakkie vla … ik ga nu smikkelen … SAS …
Zucht … nu mag ik niets meer snoepen vandaag … tenzij het moet voor een goed doel natuurlijk … heeft iemand nog een foto nodig van een stroopwafel? Of van een eierkoek? :mrgreen: