hoi,
als ik een foto in twee topics wil laten zien, relink ik normaal vanuit het ene topic naar het andere, zodat ik hem niet twee keer hoef up te loaden. Maar dat lukt me opeens niet meer :eh: Normaal kan ik altijd via rechtermuisknop of ctrl op de mac een menutje krijgen waar ik of de eigenschappen van een geplaatste foto kan krijgen te zien, of de foto in een nieuw tabblad kan openen om de url te copy-en…maar ik krijg dat menuutje niet meer…ligt dat aan mij, mijn mac, of aan kok???
Hier werkt het gewoon dus… :mrgreen:
@ruud wrote:
Hier werkt het gewoon dus… :mrgreen:
ja maar jij zegt áltijd dat alles het bij jou gewoon doet…
Zucht… :naughty:
ik wil een printscreen als bewijs :dance:
:shock:
Dus Fiep je zegt het maar....
FAKE!
Ik wist het! :wall: :wall:
vertel me anders even wat ik moet doen als ik ervan uit ga dat je de waarheid laat zien???
Ik zit op een mac, maar met een muis die zo is ingesteld dat ik een rechtermuisknop-heb met rechtermuisknop-functie. Als ik in mijn Dock op een programma-icoontje ga staan, en dan rechtermuisknop, doet ie ook wat ik van hem verwacht: ik krijg een menuutje te zien.
Maar als ik op kok op een foto ga staan (ok, en op andere sites ook, you got me… :oops: ) doet ie niks…
Ik zou het echt niet weten zo uit mijn hoofd Fiep het enige apple apparaat dat ik ken is mijn iPhone.
sjlieboet
(hmmm iets zegt me dat dit geen abn is :inlove: )
(sjlieboet sjlieboet,
alle kinjer lache dig oet )
Abn of niet ik snap het wel.
en mijn helpdesk op werk snapte het gelukkig ook! ik ben weer geholpen! Dank voor je luisterende oor ruud!
Graag gedaan, Fiep.
Als er nou meer dan 6,3 gebruikers zouden zijn die ook maccen zou ik je vragen om de oplossing te plaatsen voor future reference.
Door met twee vingers tegelijk op het trackpad te klikken bereik je dit namelijk ook. Dit moet wel eerst aangezet worden in de instellingen van Mac OS X. Dit kun je doen door de volgende stappen:
Ga naar systeem voorkeuren (of system preferences)
Afhankelijk van je model selecteer je nu ‘trackpad’, of als je dat menu niet hebt ‘toetsenbord & muis’ (of ‘keyboard & mouse’).
Zet hier het vinkje bij ‘Secondary Tap’ aan.